Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel Uppfödning och genetik Fototrådar Färger och mönster Kattungar Medlemspresentationer OT Omplaceringar Planerade och väntade kullar Roligt Till salu Utställningar iFokus
Fototrådar

Busmillor

2011-01-23 16:19 #0 av: AnnaKarin

Här vill jag se kort på era busiga millor. Jag börjar själv med en bild på Gloria i tagen med att mörda en vippa.

Passade på att göra en ny grupp som heter Fototrådar.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Anmäl
2011-01-23 17:31 #1 av: Palombiens

Busiga kattungar från vår första kull.

Anmäl
2011-01-23 17:36 #2 av: Palombiens

Samma milla (den som hoppar på) lite äldre. Snor strumpor från torkställningen och sprider ut dem.

Anmäl
2011-01-23 17:43 #3 av: Palombiens

Och samma milla igen några månader senare. Hon är helt otrolig på att hitta på bus den katten. Säger man till henne gör hon mer på pin kiv. När hon bodde här (hon bodde kvar längre på grund av införselreglerna i England) sprang hon till exempel på tavellisterna och sa vi till henne fintade hon och sprang ett varv till.

När jag hämtade Andy i höstas åkte vi och hälsade på henne. Hon bor vid havet i Eastbourne och är numera kastrerad och får gå ut ibland. Då klättrar hon över planket på tomten och går till sina kompisar livvakterna nere vid stranden och får fisk.

Filmklipp från när hon ligger ovanpå nätdörren med svansen över gardinstången och vägrar att komma ner. 

Anmäl
2011-01-23 17:52 #4 av: Palombiens

Liten burmilla har hoppat i badet och stpr och spinner i vattnet.

Filmklipp från samma tillfälle:

Klipp 1

Klipp 2

Anmäl
2011-01-23 17:54 #5 av: Palombiens

Vi kattvaktade en burmilla från första kullen men hon ville packa sig själv och åka hem ;)

Anmäl
2011-01-23 18:05 #6 av: Palombiens

Zanny tagen på bar gärning efter buset att ha rusat ut på balkongen och rullat sig på cementgolvet.

Anmäl
2011-01-23 18:09 #7 av: Palombiens

Kees har samlat allt han kan hitta till bolådan, inför att det ska komma kattungar: nycklar, hårspolar, leksaker...

Anmäl
2011-01-23 19:03 #8 av: cajzzza

Mer bilder till folket!!!!!

Så härliga!

Å vad jag längtar....

Palombiens, på första bilden #1, vem är det som blir överfallen? Den som står lite bakåtlutad på bakbenen, (håller nog på att ramla)?
Gillar den positionen Skrattande

Anmäl
2011-01-23 19:11 #9 av: Palombiens

#8: Den som håller på att ramla bakåt är S*Palombiens A Seccotine.

Anmäl
2011-01-23 20:55 #10 av: Lina-BML

Underbara bilder!!! Och Palombiens, du ser ut att få din beskärda del av bus hemma... hihi Flört Ni slipper säkerligen ha tråkigt...

Anmäl
2011-01-23 22:00 #11 av: CallaMej

Oj!!!! Här kan jag inte bidra med någon bild (ännu?!). Är min BML ovanligt icke-busig tro? Kan inte komma på något bus hon gjort...än.

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.