Annons:
Etikettfototrådar
Läst 2829 ggr
AnnaKarin
2011-01-23 16:19

Busmillor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här vill jag se kort på era busiga millor. Jag börjar själv med en bild på Gloria i tagen med att mörda en vippa.

Passade på att göra en ny grupp som heter Fototrådar.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annons:
Palombiens
2011-01-23 17:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Busiga kattungar från vår första kull.

Palombiens
2011-01-23 17:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Samma milla (den som hoppar på) lite äldre. Snor strumpor från torkställningen och sprider ut dem.

Palombiens
2011-01-23 17:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Och samma milla igen några månader senare. Hon är helt otrolig på att hitta på bus den katten. Säger man till henne gör hon mer på pin kiv. När hon bodde här (hon bodde kvar längre på grund av införselreglerna i England) sprang hon till exempel på tavellisterna och sa vi till henne fintade hon och sprang ett varv till.

När jag hämtade Andy i höstas åkte vi och hälsade på henne. Hon bor vid havet i Eastbourne och är numera kastrerad och får gå ut ibland. Då klättrar hon över planket på tomten och går till sina kompisar livvakterna nere vid stranden och får fisk.

Filmklipp från när hon ligger ovanpå nätdörren med svansen över gardinstången och vägrar att komma ner.

Palombiens
2011-01-23 17:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Liten burmilla har hoppat i badet och stpr och spinner i vattnet.

Filmklipp från samma tillfälle:

Klipp 1

Klipp 2

Palombiens
2011-01-23 17:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Vi kattvaktade en burmilla från första kullen men hon ville packa sig själv och åka hem ;)

Palombiens
2011-01-23 18:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Zanny tagen på bar gärning efter buset att ha rusat ut på balkongen och rullat sig på cementgolvet.

Annons:
Palombiens
2011-01-23 18:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Kees har samlat allt han kan hitta till bolådan, inför att det ska komma kattungar: nycklar, hårspolar, leksaker…

cajzzza
2011-01-23 19:03
#8

Mer bilder till folket!!!!!

Så härliga!

Å vad jag längtar….

Palombiens, på första bilden #1, vem är det som blir överfallen? Den som står lite bakåtlutad på bakbenen, (håller nog på att ramla)?
Gillar den positionen Skrattande

Palombiens
2011-01-23 19:11
#9

#8: Den som håller på att ramla bakåt är S*Palombiens A Seccotine.

Lina-BML
2011-01-23 20:55
#10

Underbara bilder!!! Och Palombiens, du ser ut att få din beskärda del av bus hemma… hihi Flört Ni slipper säkerligen ha tråkigt…

CallaMej
2011-01-23 22:00
#11

Oj!!!! Här kan jag inte bidra med någon bild (ännu?!). Är min BML ovanligt icke-busig tro? Kan inte komma på något bus hon gjort…än.

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Guzinitsa
2012-01-30 13:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Saisi gör bara bus…. Flört Här är ett bra exempel på hur olika våra juveler är - Saisi klättrar på galgarna, Guzie sitter nedanför och undrar förskräckt vad han pysslar med….

Upp till toppen
Annons: