Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 2052 ggr
cajzzza
2010-11-07 15:45

Cajzzza

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Cajza heter jag… har tjuvkikat lite här ett tag, men idag blev jag medlem och tänkte presentera mig lite…

Jag bor i Örebro med min husis LeeLoo. Hade förut en till husis som hette Chai´s Milla, som ställdes ut lite. På den tiden så drömde jag redan då om en burmilla, men fick "nöja" mig med en "milla i bur"… Glad

Nu börjar det bli rätt tid för en burmilla i hushållet, och jag kikar runt och läser på allt jag kan hitta. Tackolov att jag hittade er här, här kan man både få hjälp och svar, men även möta andra ägare och uppfödare.

Undrar ni nått om mig eller LeeLoo, så fråga gärna!

Hoppas även att vi ses på någon utställning snart…!

/Cajza & LeeLoo

Annons:
Lina-BML
2010-11-07 22:02
#1

Hej och välkommen!
Jag är i en liknande sits; bosatt i Örebro och i väntan på en milla :) Den som vänar på något gott, heter det ju…

CallaMej
2010-11-08 09:33
#2

Vad är det med Örebro-are och Burmilla…? Flört 

Välkommen hit Cajzzza! (Har inte Baheras 2 BML ungar just nu till salu???) Sen är det ju en och annan kull på gång inom överskådlig framtid iaf.

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Palombiens
2010-11-08 22:28
#3

Kul att se dig här Cajza!

AnnaKarin
2010-11-08 23:01
#4

Välkommen hit! Vilket bra val av ras du gjort.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

cajzzza
2010-11-09 13:07
#5

Tack alla, det är trevligt att hitta hit!

Lina-BML, såg att du var härifrån oxå. Vi får kanske slå oss ihop, å ta en burmilla turne!?!

CallaMej, egentligen är jag inte Örebroar.. råkade bara flytta hit för drygt ett år sedan… Bodde förut i Linköping, och det var på den tiden jag upptäckte Burmillorna. Men Örebro kanske är platsen för mig, LeeLoo och en burmilla kisse… vem vet!?!

Lina-BML
2010-11-09 15:39
#6

#5 Haha, jag är inte heller Örebroarer egentligen, men har bott här i över tio år, så jag kanske räknas som det nu iaf… :)

Vi får hoppas att det är lite millor som kommer till nästa utställning i stan iaf! Så vi får lite att titta på, på hemmaplan :)

Annons:
cajzzza
2010-11-09 17:53
#7

Håller med dig.

Det är dags att de kommer hit, nu när vi iaf är minst två som vill träffa dem.. ;)

Upp till toppen
Annons: