Annons:
Etikettomplaceringar
Läst 2722 ggr
LottaOchAron
9/30/10, 1:15 AM

Angelo, den förlorade sonen

Vi söker nytt hem åt SE*Panthalassas Angelo's Song, 6 månader och blåsilvershaded. Han har nu återvänt hem till oss igen så länge, där mamma Tesla och syster Audrey finns. (Det är alltså vi som är Panthalassas :)

Han är väldigt snäll och mycket social. Vi tror han skulle må bäst av att ha minst en kattkompis att leka med om dagarna. Han gillar inte att vara helt ensam. Angelo är väldigt pratsam och som de flesta burmillor vill han vara med överallt. Han ligger jättegärna i knät, och sover också ibland under täcket. Hur mysig som helst!

Det kommer nog fler bilder inom de närmsta dagarna. Bilder på när han var liten finns här.

Bild

Annons:
Lina-BML
9/30/10, 10:25 AM
#1

Åh gud vilken goding! Jag håller alla tummar för att ni hittar ett bra hem åt honom snarast. Om jag inte hade haft mina planer redan så hade jag absolut varit intresserad av denna fina kille :) Låter som en riktigt trevlig prick :) Lycka till!

sleepycat
9/30/10, 11:29 AM
#2

Lycka till!

Allt gott

//Jan

AnnaKarin
9/30/10, 11:43 PM
#3

Den sötnosen ska väl inte ha några problem att hitta ett nytt hem.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Palombiens
10/1/10, 12:28 AM
#4

Vad härlig han verkar vara. Och så söt!

miss-mia
11/16/10, 12:49 PM
#5

Oj så vacker. Har han fått ett nytt hem än?

Mvh Mia

LottaOchAron
11/17/10, 12:06 AM
#6

Angelo bor fortfarande kvar här hos oss. Vi tänker fortfarande att vi vill hitta ett nytt hem åt honom. Vi har dock inte haft så bråttom då vi trivs ganska så gott med att ha honom här. :D

Annons:
miss-mia
11/18/10, 12:42 PM
#7

Ahh, jag förstår att ni vill ha honom kvar, han är otroligt fin!

LottaOchAron
11/20/10, 7:27 PM
#8

Ja, men har är alltså fortfarande till salu. ;)

Lina-BML
3/7/11, 11:56 AM
#9

Detta kanske inte är min sak att göra, men när jag varit inne och kikat på de tre dansande millorna så såg jag även klipper på Angelo… ATTANS så go'! Man vill bara kidnappa honom och fortsätta gosa Kyss Hoppas det var ok att jag länkade till klippet LottaOchAron.

http://www.youtube.com/user/savard#p/a/u/1/ShCdZzCNDyw

LottaOchAron
3/7/11, 2:17 PM
#10

Den goe Angelo, han "vinkar" så fint med framtassarna när han myser nöjt. Kyss

Såklart det är ok att du länkar, Lina. Blir bara glad! Vi la klippet på vår hemsida men borde nog ha postat det här också. Glad

Lina-BML
3/7/11, 8:36 PM
#11

Vad bra! Jag såg klippet på hemsidan oxå. Han verkar ju för härlig Skrattande

Planerar ni någon mer kull framöver?

LottaOchAron
3/8/11, 4:51 PM
#12

#11 Vi har inga konkreta planer för nästa kull, men visst ska det bli fler.

LottaOchAron
4/11/11, 10:17 PM
#13

Vi kan glatt meddela att Angelo nu har fått ett nytt hem! Han verkar trivas väldigt bra. Han har där en milla-kompis från Palombiens och de tycks komma fint överens.

Annons:
AnnaKarin
4/11/11, 10:22 PM
#14

Vad skönt!!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Lina-BML
4/11/11, 10:42 PM
#15

Åh, var det kärleken som uppstod på utställningen? Vad härligt! Hur har ni det hemma utan honom nu då? Antar att han är saknad, den lilla gobiten <3

cajzzza
4/12/11, 8:28 AM
#16

Vad kul och skönt för Angelo. Men jag förstår om ni saknar honom…

[Cinnis]
4/12/11, 3:32 PM
#17

Åh så kul!!
Var det på utställningen som tycke uppstod så gissar jag vem. Jag såg någon framför buren med Angelo i famnen när jag gick . . .
Båda såg lika förtjusta ut.

LottaOchAron
4/15/11, 12:17 AM
#18

Yes, det var där på utställningen som kärleken slog till. Kyss

Vi hälsade på honom ikväll. Han stortrivdes i sitt nya hem och med sin nya kompis. Underbart att se.

Palombiens
4/16/11, 3:44 PM
#19

Är så glad att de funnit varandra alla tre Glad. Lyllos er som har så nära!

LottaOchAron
4/21/11, 11:52 AM
#20

Han är saknad, vår Angelo. Simone (Audrey har fått nytt namn!) fattas en lekkamrat och är betydligt mer intresserad av lek med oss än förut…. Tesla och hon leker såklart, men det är sån fart på Simone. Det ska hända saker så fort hon är vaken, och Angelo hade ju också en hel del energi. Jag kanske inbillar mig, men det känns som Tesla är mer kelsjuk nu. Kanske får hon "komma till" lite mer nu än innan när Angelo tog upp en hel del plats.

Såklart saknas han av oss också. Jag har haft min tvivel om jag ens skulle stå ut utan honom. Det var väldigt mysigt att han mindes oss när vi hälsade på och kom och la sig i knät som han brukar. Men det funkar bra det här! I det långa loppet är det bäst för alla tror jag.

/L

Annons:
Guzinitsa
4/27/11, 3:05 PM
#21

Vad kul för er…. och lite sorgligt samtidigt!

Fast man kan ju inte samla på sig hur många som helst - eller? Kul att han trivs, han är verkligen bland de snyggaste jag sett!!

Upp till toppen
Annons: