Allmänt kattprat

Burmilla som en svans?

2010-09-07 13:52 #0 av: [Ai-chan]

Är burmilla en väldigt sällskaplig ras?

Gloria som jag har här hemma följer efter mig överallt. Även om hon sover så vaknar hon om jag går till köket och följer efter. =)

Anmäl
2010-09-07 20:39 #1 av: AnnaKarin

Sällskaplig är bara förnamnet:-) Sen har du ju rexen också, de brukar vara som plåster:-)

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Anmäl
2010-09-07 20:44 #2 av: [Ai-chan]

Ja, Gloria är efter mig överallt. =) Gos fian!

Pyrrha är inte lika mkt plåster. Men nog så kommer hon me en hel del. Bara när man kollar på henne så börjar hon att kurra o prata. =) Så gosigt så. Dock önska jag att hon kunna komma o bråka o gosa på dag tid istället för natte tid :P Om man inte klappar henne på natten när man sover så kraffsar hon på en.  ^^

Men inatt var Gloria väldigt go =)

Jag vaknade vid 2 o skulle på toa, jag låg på rygg och armen utsträckt. Och vid armhålan så låg Gloria och sovde väldigt tätt intill mig. Mså det var bara o vänta me toa besöket så man lyckades somna om i några timmar till. Och hon låg kvar där än. Men jag kunde tyvärr inte hålla mig längre så bara böka ur sig ur sängen o tyvärr blev hon väkt å. ^^

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.