Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 1122 ggr
CallaMej
2010-07-26 14:26

Utställningsplanerar...

Först hade jag siktet inställt på utställning i Skåne mitten på augusti…då dök det upp en kräftskiva. Då ändrade jag mig till i början på september i Borås - då damp det ner en bröllopsinbjudan i brevlådan…så har det hållt på.

Så…nu hoppas jag att dessa utställningar kan bli av, som är en halv evighet fram i tiden;

  • VK 6-7/11 2010
  • ÄK 4-5/12 2010
  • BIRKA 11-12/12 2010

Om jag nu lyckas ta mig upp till Sthlm i december så vore det ju himla roligt om fler BML var där Skrattande

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Annons:
sleepycat
2010-07-26 15:00
#1

Hej Danielle,

Hör gärna av dig när du är i Stockholm på utställningen Birka.

Skall inte ställa ut, men kommer gärna till utställningen om jag är hemma då.

God forts. på den vackra sommaren

//Jan

Palombiens
2010-07-26 15:25
#2

Jag kommer nog på Birkas utställning. Kanske med Zanny, Agda och ett litet nytillskott :)

CallaMej
2010-07-27 10:29
#3

#1 …då hör jag av mig! Skulle vara trevligt att ses i verkligheten! 

#2 Det vore verkligen hur kul som helst - dels att få träffa dig och att så många BML är där som möjligt!

Nå - det måste vara fler som kan tänka sig BIRKAS utställning, eller?! Har vi något svenskt rekord på antal BML på en utställning? Kan vi inte slå det..? Flört Det skulle vara något om BIRKAS utställning blev "INOFFICIELL BURMILLA SPECIAL" ! Skrattande

(För er som inte vet så är BIRKAS utställning lite av en halvdagsutställning; dvs om katten inte blir NOM så är det tillåtet att åka hem med katten kl.14.00 - för övriga stänger utställningen kl.19.00)

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Palombiens
2010-07-27 11:48
#4

Kanske det finns något tidigare rekord än så men på Spinneriets burmillaspecial häromåret var det ca 20 stycken har jag för mig. Då kom danskar också.

AnnaKarin
2010-07-27 12:38
#5

Jag funderar på om jag ska anmäla till Birka, har inte bestämt mig ännu.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Kustens
2010-07-30 00:45
#6

Hej alla,

på Spinneriets utställning 2008 i Stenkullen utanför Göteborg ordnades en Burmilla Special.

Det var 27 burmillor med den gången från Sverige och Danmark. Flera blev NOM och BIS och då syntes rasen ordentligt.

Stellan b

Annons:
[Cinnis]
2010-07-30 12:49
#7

Hej!

För mig som inte ställer ut utan bara är ägare av sällskapskatt låter det jättekul om det kommer många burmillor på Birkas utställning. Det missar jag inte i så fall. Jag och säkert flera med mig vill gärna komma och se på era burmillor och träffa er.

Lina-BML
2010-07-30 13:09
#8

Jag skulle så gärna komma och kika oxå, men har en ganska nykläckt bebis då, så jag får avstå i år. Hoppas att det kommer visas upp lite millor i mina hemtrakter under 2011 (Örebro).

CallaMej
2010-07-31 13:52
#9

#6 Wow! det måste ha varit superkul att det var så många BML på plats samtidigt!

#5 Tycker jag definitivt att du ska göra. Bor inte du i GBG-trakten?

Första anmälningsdagen är 13 september…om det inte trillar ner ytterligare någon bröllopsinbjudan så ska jag dit =o)

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Upp till toppen
Annons: