Allmänt kattprat

Aloe Vera 4 månader

2010-05-18 17:32 #0 av: CallaMej

...och fortfarande inte hos mig - men snart hoppas jag! Vill bara dela med mig av ett foto taget idag...ögongodis för mig iaf!

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Anmäl
2010-05-18 18:14 #1 av: AnnaKarin

Förstår att du längtar, vilken sötnos! Har du fått något besked från Jordbruksverket?

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Anmäl
2010-05-18 18:17 #2 av: sleepycat

Vilken raring!

Burmillan är nästan för söt och lilla Aloe Vera helt underbar.

Förstår att du längtar.

//Jan

Anmäl
2010-05-18 21:06 #3 av: Palombiens

Nu börjar hon se ut som en liten vuxen! Jättesöt!

Anmäl
2010-05-18 21:17 #4 av: CallaMej

Inget besked från JBV. Deras handläggningstid är 30 dgr för att få dispens att tidigarelägga blodprov, så jag väntar mig att svaret dimper ner i brevlådan runt sista maj. Då ska blodprov tas och sedan vänta på svar ca 3 veckor från labbet. Sen ska hon förhoppningsvis vara klar att komma till Sverige! *puh* Vilken resa det blev att importera henne och än är vi ju inte riktigt i hamn...

Danielle

Anmäl
2010-05-18 21:31 #5 av: Palombiens

Ett askmoln liksom, det var ju verkligen inget man räknade in i saker som kan hända!

Anmäl
2010-05-18 21:36 #6 av: CallaMej

#5 nä...att hela Europas luftrum och andra delar av världen är stängda ca en vecka - PRECIS just DEN veckan som jag hade dispens - vad är oddsen för det?? Hoppas turen vänder nu. Askmolnet spökar ju trots allt lite ännu...

Danielle

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.