Annons:
Etikettot
Läst 1343 ggr
AnnaKarin
4/6/10, 9:19 PM

Ännu en medarbetare

Nu välkomnar vi CallaMej som Medarbetare på sajten. Jag är så glad och tacksam över att hon också vill vara med och jobba för en mer aktiv sajt.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annons:
CallaMej
4/6/10, 9:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

 …och jag är naturligtvis glad och tacksam över att ha fått förtroendet att verka som Medarbetare på denna sajt!

Som jag tidigare nämnt på iFokus så väntar jag på min alldeles egna Burmilla från Australien. Denna lilla tjej heter Miamber Silver Aloe Vera och landar på Arlanda om 2 veckor, det ska bli så spännande! Huset kommer hon att dela med mig, min man, vår lilla dotter och en Ragdoll - som jag hoppas kommer bli lika glad som jag! Nåja, inte till en början kanske, men efterhand…!

Jag hoppas att jag kommer kunna hjälpa till att hålla forumet levande och aktuellt. Lite artiklar kommer nog så småningom också, även om matrial är svårfunnet.  Jag är definitivt nybörjare inom rasen, men kunskapstörstig och engagerad. Snart får jag även möjlighet att dela med mig av praktisk erfarenhet av att dela livet med en Burmilla och lika bra att varna er för kommande bildbomberFlört Ett litet smakprov på prinsessan kommer här:

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

BARFmycat
4/7/10, 12:49 AM
#2

välkommen!

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

Lavine
4/11/10, 1:01 AM
#3

Kul! Spännande med australiensiskan, hon ser ljuvlig ut.

sleepycat
4/13/10, 11:12 PM
#4

Vilken ljuvlig liten raring!

Härlig!

//Jan

CallaMej
4/13/10, 11:20 PM
#5

#3 och 4. Jag hoppas att hon är ljuvlig IRL också Glad

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Upp till toppen
Annons: