Annons:
Etikettutställningar
Läst 802 ggr
CallaMej
2010-03-26 21:54

Utställningsplaner 2010 för Burmillorna?!

Burmilla-ägare…vilka utställningar planerar ni att besöka med er/era Burmillor i år?

Sjäv har jag siktet ganska långt fram i år Obestämd november (VK) och december (Ädelkatten), men det ju ändras. Fast jag håller mig iofs gärna runt Göteborg…

Vore kul om man visste andras planer lite…så man kan få se och träffa "ett helt gäng" Burmillor samtidigt! Då hade det kanske varit värt en liten extra resa! Flört

Länk till utställningar år 2010

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Annons:
AnnaKarin
2010-03-26 23:53
#1

Jag måste försöka att ta mig till Norge med Gloria någon gång i sommar, hon är stoppad i Sverige. När man bor i Bollnäs så är det lååååångt till alla norska utstälningar.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Palombiens
2010-03-27 14:42
#2

Jag har inte planerat så mycket längre än till nästa helg när jag ställer Zanny och två av Spiras kattungar.

Ska ställa Zanny lite under året men ingen brådska och inget jag behöver åka långt för. Agda igen efter att hon haft kull så det blir tidigast senaste i år. Men kanske Spiras lilla hane Spirou kommer att dyka upp på några utställningar under året!

I Göteborgstrakten brukar vi inte ställa men det vore så kul att få se din hona!! I Stockholmstrakten är vi inte så många som ställer ut. Det är jag, Anna-Karin och Kikirikis och eventuellt någon enstaka ytterligare som möjligtvis skulle lyckas pricka in samma utställning.

Det är en burmillaspecial planerad i Tjeckien i sommar, men tyvärr vet jag inte när och var exakt.

Upp till toppen
Annons: