Annons:
Etikettkattungar
Läst 1343 ggr
All-Saints
2009-09-15 16:19

Kattungar i vente

Hvordan går det i Sverige med avlen? Det virker som om den er gået lidt i stå!

PT har vi - i DK - lavet 3 kuld i år - og jeg håber på Kathy er gravid. Cagney var i hvertfald grundig 3-5/9. Vi har 2-3 nye opdrættere på vej og der er igen efterspørgsel på killinger. Fremtiden ser lysere ud

Annons:
AnnaKarin
2009-09-15 17:31
#1

Jag har inga kullar planerade.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Palombiens
2009-09-15 22:25
#2

Här väntar vi på att Agda ska bli stor och redo för att få sin första kull så det har blivit något av ett mellanår för oss. Men det märks att det har varit färre kullar i år än förra året, de som väntar på kattungar får vänta länge.

Håller tummarna för att din Kathy är dräktig!

Kustens
2009-09-16 12:54
#3

Vi, eller S*Kustens SL Il Divo (es 11), har haft besök av en söt dam, TC Paradise Roxanne Ag the Rascal (ns 11).

Förhoppningsvis är hon dräktig och väntar i så fall kattungar i slutet av oktober.

Roxanne bor i Borås, ca 70 km öster om Göteborg.

Det är Roxannes första kull och uppfödarna har tidigare avlat på bl a burma och norsk skogkatt.

Stellan

Brittannicas
2009-10-06 02:57
#4

Jag har fått en kull den 30/9. Bara hanar. Förmodligen är en av dom röd eller creme, de andra 2 är nog blå eller choklad, men jag är inte alls säker på färgerna ännu de är ju bara några dagar gamla. De är efter S*TeddyBjörnens Othello ds 11 och CH S*Palombien's B Katxina gs 11.

Jeanette, Linköping Sverige

AnnaKarin
2009-10-06 10:28
#5

Grattis till kullen Jeanette!!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Upp till toppen
Annons: