Annons:
Etikettutställningar
Läst 3390 ggr
AnnaKarin
8/30/09, 7:34 PM

Burmillor på utställning

Här tänkte jag att vi som har Burmillor kan skriva när vi ska på utställning så att den som ev är intresserad av rasen vet var och när de kan få se några.

Gloria är anmäld till Gestrica i Gävle 12/9 och till SK i Stockholm 7/11.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annons:
Palombiens
8/30/09, 8:05 PM
#1

Jag kommer med Agda och Zanny på Scandinavian Winner i Nyköping 19-20 sepember.

Kustens
9/1/09, 11:25 PM
#2

Vi kommer med Hank Williams till Borås 5 september.

Sen blir det Tibro o Moss också, i oktober.

Palombiens
9/1/09, 11:34 PM
#3

Ja just det till Moss ska jag också, med Agda.

Ska även på TopCat i Bromma i början av oktober.

Kustens
9/9/09, 12:14 AM
#4

Resultatet i Borås blev ett CAC till S*Kustens SL Hank Williams. Fick komma fram igen till nomineringen med valet föll på en bengal, som sedan blev Best in Show…  ganska nära att valet fallit på Hank men nära skjuter ju ingen hare som bekant. Tyvärr inga fler burmillor på plats men stort intresse både från andra utställare och från besökare och många uppvisningar vid buren blev det. Möjligt att intresset är lite större nu när vi hade specialen i Våra Katter?

Nu tar vi nya tag i Tibro i mitten av oktober. Vi kommer dit med tre burmillor, tre generationer visar vi upp vilket kommer att bli skoj. Två har dessutom chans att ta titlar!

Kustens
9/13/09, 11:03 AM
#5

Grattis,

till Glorias första cert mot IC erövrat i Gävle 12 sept!!

kanske nån rad om det i dagboken snart??

kram

gammelhussarna

All-Saints
9/15/09, 4:12 PM
#6

Det lyder som en god ide at skrive hvornår man dukker op på en udstilling.

Selv regner jeg med at tilmelde en han(Manse) og en hun(Lilly) til Göteborg d. 31/10. Har lige fået svar på blodprøven så jeg kan lige nå det idag.

Ellers er jeg at finde i (DK)Albertslund d. 26+27/9 med samme to katte og Lilly bliver tilmeldt (DK)Årslev d. 17/10. Så passer det med at de begge skal have certifikat i udlandet - derfor Göteborg udstillingen også.

Derefter bliver de tilmeldt Hillerød 7+8/11

Annons:
Kustens
4/15/10, 11:58 PM
#7

Vårens program nu klart;

10-11 april Sydkatten, Malmö

22-23 maj Sviss, Trelleborg

12-13 juni Elfsborgskatten, Ulricehamn

3-4 juli Värmlands Kattklubb, Forshaga

Hoppas vi får träffa många vackra burmillor!!

S*Kustens

Lina-BML
8/18/10, 11:15 AM
#8

Är det några utställningar på gång?

LottaOchAron
8/21/10, 9:58 PM
#9

Vi ska ställa ut Tesla och Audrey på Uppsala Kattklubbs utställning söndagen den 20:e oktober.

*psst* Snart dags för anmälan!

Palombiens
8/22/10, 8:59 PM
#10

Kommer också till Uppsala, med Zanny och nya killen. Om vi lyckas komma med förstås.

Lina-BML
8/22/10, 9:06 PM
#11

Uppsala hade inte varit så fasligt långt för mig att åka, hade verkligen varit roligt att träffa er och era katter. Dock ska jag ha bebisen just i de dagarna så jag vågar inte åka iväg. Ser dock fram emot resultat och bilder därifrån!

Lina-BML
9/4/10, 6:41 PM
#12

Visst är det utställning i Gbg i helgen? Några deltagare härifrån? :)

AnnaKarin
9/12/10, 3:16 PM
#13

I helgen är det Scandinavian Winner i Moss, Norge. Utställningens enda Burmilla, Baheras wb Hedvig, är NOM!! Tumhållning pågår!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annons:
LottaOchAron
9/14/10, 12:39 AM
#14

Ojsan, ser att jag skrivit ovan att utställningen i Uppsala är 20:e okt. 10:e oktober ska det vara.

Så, hur gick det i Norge igår?

Lina-BML
10/10/10, 9:51 PM
#15

Hur har det gått på dagens utställning?! *nyfiken*

Lina-BML
10/12/10, 12:15 AM
#16

Är nyfiken på om någon av er har tänkt ställa ut i Örebro i januari? Det hoppas jag förstås :)

http://www.nerk.se/ku11vinter.htm

CallaMej
10/15/10, 2:08 PM
#17

Kommer med Miamber Aloe Vera till dessa utställningar i Göteborg:

VK 7 dec 2010

ÄK 4-5 dec 2010

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Palombiens
10/15/10, 10:00 PM
#18

Ska du inte ställa på Birka Danielle?

CallaMej
10/16/10, 10:14 AM
#19

Vill och hade planerat det…av lite olika anledningar får vi se om det kan bli verklighet dock. Återkommer….!Glad

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

cajzzza
11/9/10, 5:59 PM
#20

Vad har ni för planer på utställningar den kommande tiden?

Vill ju veta var jag ska bege mig för att se burmillorna och träffa er… Planerar att åka till Birkas å kolla, och självklart till Nerks…. Var ska jag mer åka?

Annons:
CallaMej
11/9/10, 10:00 PM
#21

#20 ÄK i dec kanske? Flört

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

cajzzza
11/15/10, 10:34 AM
#22

CallaMej: det blir kanske ÄK i dec. Men verkligen kanske kanske. Måste kika mer på logistiken och hur släkten har det den helgen. Funderar nämligen att "slå två flugor i en smäll"…

Måste undra, visst var det i helgen som Järva hade sin utställning. Var det någon där? Hur gick det?

Palombiens
11/16/10, 8:36 PM
#23

Jepp, vi var där! Zanny fick hederspris och blev nominerad båda dagarna. Andy fick Ex1 och spann och ville ha gos på magen mest hela tiden. Han älskar verkligen utställning.

Lina-BML
11/16/10, 9:48 PM
#24

Grattis till fina resultat Annika :)

Palombiens
11/16/10, 11:49 PM
#25

Tack :)

LottaOchAron
11/17/10, 12:11 AM
#26

Gratulationer!

cajzzza
11/18/10, 9:55 AM
#27

Grattis!

Ska bli kul att se Andy "in action" på Birka… då syftar jag på hur mkt han spinner… Flört

Annons:
Palombiens
11/18/10, 10:58 PM
#28

Haha, ja det ska vi nog kunna ordna så att han gör :)

cajzzza
11/20/10, 4:18 PM
#29

Längtar nu verkligen till att besöka utställningar. Tyvärr så blir det nog inget ÄK för mig, måste ev jobba…

Men Birka, dit ska jag! Hoppas på en spinnandes Andy! :)

Jag börjar tom fundera på om jag ska testa att ställa ut LeeLoo, är som sagt JÄTTE sugen på utställningar nu….

Palombiens
11/20/10, 11:17 PM
#30

Jag tror att det är hela sex burmillor som kommer till Birka så det blir bra tajmat Cajzzza. Vi är där båda dagarna men de andra bara en dag var.

cajzzza
11/21/10, 10:59 AM
#31

Skrattande *hoppar och studsar*

Palombiens, har du möjlighet att kika å höra efter vilken dag de andra planerar…. Vill se så många som möjligt… Skrattande

(Och jag är på g, på att svara på ditt mail, har vart lie mkt denna vecka….)

Palombiens
11/21/10, 12:08 PM
#32

Jag vet att två av dem planerar lördagen och en söndagen men försöker byta till lördagen.

Guzinitsa
11/21/10, 8:42 PM
#33

Hej alla!

Vi kommer med Guzie /Nyponros till Sollentuna den 11 december 2010.

Väl mött!

/Sandra

Lina-BML
11/21/10, 10:09 PM
#34

#33

Var inne och kikade på er hemsida, jättefin! Och vad härligt med alla fina bilder på söta Guzie :D Lycka till i Sollentuna. Såg att det gått riktigt bra i Norrköping.

Önskar jag oxå kunde åka och kika på millor, men just sitter det fast en bebis på mig, åtminstone några månader till… ;) Men sen så!

Annons:
cajzzza
11/22/10, 12:45 PM
#35

Vilken sötnos Guzie är!!!

Ska blir kul att träffa och se er i Sollentuna!!!

Längtar ännu mer nu, mer å mer för varje dag.

Det låter som att det är lördagen som jag ska komma = flest burmillor…

Lina-BML: du ska inte ta lite ledig och åka med mig över dagen??? Flört

Guzinitsa: Riktigt snygg hemsida, väldigt imponerad!

cajzzza
12/10/10, 4:11 PM
#36

Imorgon är det utställning… Skrattande

Lina-BML
12/10/10, 5:42 PM
#37

Ja, kul! Ska bli roligt att höra resultaten och jag hoppas att nån får med sig kamera oxå! :D

Lina-BML
12/10/10, 10:01 PM
#38

Och hörri! Glöm inte bort Örebroutställningen i januari. Sist kom inte en endaste liten mila dit tyvärr. 15/12 är sista anmälningsdatum.

cajzzza
12/11/10, 2:11 PM
#39

Zanny nominerad till panelen…

AnnaKarin
12/11/10, 2:46 PM
#40

Heja Zanny!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Palombiens
12/11/10, 8:32 PM
#41

Och BIS blev hon Glad

Annons:
AnnaKarin
12/11/10, 8:40 PM
#42

Åh vad roligt!! Grattis.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

cajzzza
12/11/10, 9:15 PM
#43

Och bilder kommer imorgon…

(är lite trött efter all tid i bilen) men är jätte glad att jag åkte, JÄTTE kul att se och gosa med burmillorna samt träffa ägarna.. ;-)

Palombiens
12/11/10, 9:24 PM
#44

Superkul att träffa dig med cajzzza. Tack för idag!

CallaMej
12/11/10, 9:33 PM
#45

GRATTIS ZANNY!!!! SkrattandeSkrattande

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Lina-BML
12/11/10, 11:03 PM
#46

Grattis Annika och Zanny, det var inte dåligt!!! :D Ser fram emot bilder oxå.

cajzzza
12/12/10, 5:37 PM
#47

Det blev ett BIS idag oxå för Zanny…!!! Skrattande

Vilken helg! Grattis Annika och Zanny….!

Och så igen en påminnelse, om Nerks utställning…
Anm.tiden går ut på onsdag (den 15/12).

Det finns platser kvar på båda dagarna och i alla kategorier…!
Så se till att amnäla er nu!!!!

Palombiens
12/12/10, 6:44 PM
#48

Jag är så nöjd så nöjd :) Det var Zannys femte BIS i år!

Annons:
cajzzza
12/12/10, 7:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#49

Förstår att du är nöjd!
Det är ju super skoj… Skrattande

Återigen, GRATTIS !!!

Här ( http://katter.cajzagrip.se/#18.7 ) finns lite bilder från gårdagen (11/12-10 Birka). Vissa är bra, andra ok, vissa lite sämte…
Insåg att min mobil hade svårt att fota vita katter som rör på sig… Förvånad

Ni får en lite smygtitt, Zanny med sin NOM-medalj

cajzzza
12/12/10, 7:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#50

Och Agda med hennes fina ögon….

Palombiens
12/12/10, 7:40 PM
#51

Jag tycker ändå att du lyckades imponerande bra med mobilkamera! Röra på huvudet var de bra på…

Lina-BML
12/12/10, 8:47 PM
#52

Fantastiskt, jättegrattis till dagens BIS! :D

Och jag tyckte oxå att du lyckades få riktigt bra bilder med mobilkamera Cajzzza :) Kul att se, tack! Fina millor!

Palombiens
12/12/10, 9:27 PM
#53

Har kollat Nerks utställning men har ingen skjuts dit tyvärr.

AnnaKarin
12/12/10, 11:40 PM
#54

Vilken helg för Zanny!!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

LottaOchAron
12/18/10, 12:22 AM
#55

Ett sent men hjärtligt jättegrattis till Zannys klang- och jubelföreställning! Fina bilder också.

Annons:
Palombiens
12/19/10, 4:25 PM
#56

Stockholms kattklubb på lördag har vi anmält till nu.

cajzzza
12/19/10, 5:58 PM
#57

Palombiens, börjar inte anmälningstiden den 27:e? Flört

Hur många/vilka har du planer för?

Jag är intresserad av att åka… Lina-BML, ska du med?

Lina-BML
12/19/10, 7:28 PM
#58

# Det vore så himla kul, men så länge jag helammar vågar jag mig inte iväg. Men sen så! :D

Palombiens
12/19/10, 9:56 PM
#59

Jag satte betalningen på datum och skrev ut blanketterna :) Agda, Zanny och Andy tänkte jag.

Lina-BML
12/19/10, 11:37 PM
#60

När är utställningen ni talar om?

cajzzza
12/20/10, 11:31 AM
#61

Palomniens, vilken tur, blev lite nervös/orolig… :)

Lina, om jag inte är ute och cyklar helt, men det tror jag inte, så är det i mars, den 26:e (utställlningen är hela helgen 26-27).

Jag tycker du ska fösöka hänga med, du får ju triss i burmillor!!!

Lina-BML
12/20/10, 1:19 PM
#62

Aha! Ja i mars kan det ju faktiskt funka! Vågar inte säga något säkert, men jag hoppas jag kan följa med. Vore superkul! Glad Vi lär höras om det igen… ;)

Annons:
Palombiens
12/20/10, 7:44 PM
#63

Mer än triss blir det nog! Troligen kommer minst två avkommor från oss på lördagen. Två honor från senaste kullen är anmälda. De kommer att vara 8 månader då.

cajzzza
12/20/10, 11:09 PM
#64

Nämen oj.. vad skoj!!!

Menar du två avkommor från F-kullen? (hmm, undra vilka. Finns bara tre att välja på då en är i USA… och en… Flört )

Kul med 5 st från Palombiens, och sen får vi hoppas på ännu fler… Blir en spännande utställningsdag.
Lina-BML, boka in det redan nu, för då blir det av… Skrattande

Palombiens
12/20/10, 11:49 PM
#65

Två flickor från F-kullen ja :) De som bor i samma hem.

Lina-BML
12/21/10, 11:07 AM
#66

Cajzzza, jag satsar på det! Dock får vi väl se hur allt funkar när det blir mars. Men förhoppningsvis! Kul att det kommer ett gäng dit!

Nu önskar jag bara att det kunde komma åtminstone en liten milla till Örebro oxå…

AnnaKarin
12/21/10, 11:21 AM
#67

#66 Jag skickar ner Gloria, ganska liten och milla. Min man kör till Örebro ett par gånger i veckan;-)

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Lina-BML
12/21/10, 11:31 AM
#68

AnnaKarin, är det sant?! Låter ju jättebra! Skrattande Du kommer inte själv? Ska bli jättekul att få se Gloria i verkligheten!

cajzzza
12/21/10, 12:18 PM
#69

Vad skoj! Skrattande

Annons:
Guzinitsa
12/21/10, 11:32 PM
#70

Vi kommer med Guzie (och Guzie-smycken) till utställningen i Tierp den 9/1.

Hon fick sitt andra certifikat i Sollentuna, så nu hoppas vi förstås på ett tredje så hon blir champion….

Går våra planer i lås, hoppas vi kunna para henne i februari, så nu är det mycket spännande på gång!!

Välkomna att ta en titt på vår skönhet! ;)

AnnaKarin
12/22/10, 2:06 AM
#71

Nä, det blir inget Örebro för oss. Gloria måste till Norge en vända först.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

cajzzza
1/1/11, 1:22 PM
#72

Nytt år, nya utställningsplaner, eller?

Här finns de kommande utställningarna:

http://www.sverak.se/nya/eng/engine.php?page=komut

Dags att börja göra planer….

AnnaKarin
1/1/11, 2:05 PM
#73

Som det ser ut nu så kommer Gloria att ställas ut i Bollnäs bägge dagarna.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Lina-BML
1/13/11, 11:29 PM
#74

AnnaKarin, kommer alltså inte Gloria till Örebro? Såg att det var en burmilla anmäld, var det hon, eller är det någon annan kanske? Hoppas ju på att få se en…

AnnaKarin
1/14/11, 1:11 AM
#75

Nä, Gloria kommer inte.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

cajzzza
1/29/11, 11:05 AM
#76

Nerks utställning har dragit igång…

För de som inte kan vara där men ändå är nyfikna, så kommer resultat läggas ut koninuterligt på deras hemsida, nerk.se.

Panelen kommer sändas live på: denna sida

Annons:
Palombiens
1/29/11, 12:44 PM
#77

Vad föredömligt med både resultat och webb-tv!

Palombiens
1/29/11, 12:47 PM
#78

Det står i domarfördelningen att det kommer en burmilla grupp 2 imorgon.

Jag antar att på resultatlistan som ligger ute nu så är ABS de katter som inte dömts än? Så många ABS kan det väl inte vara?

cajzzza
1/30/11, 8:41 AM
#79

Japp, en burmilla är anmäld. Så Lina och jag ska iväg och kika lite…

AnnaKarin
1/30/11, 10:56 AM
#80

#79 Hälsa Anki (kattens matte) från mig. Själv ska jag titta på Nerks hemsida, de sänder live från panelerna samt lite under dagen.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Lina-BML
1/30/11, 1:19 PM
#81

Nu har jag kommit hem från utställningen! Tyvärr kunde jag inte stanna så länge då jag har en tre månadersbebis hemma… men jag såg iaf Burmillan och ett gäng andra fina katter :) Tyvärr såg jag inte detta så vi kunde inte hälsa matten från dig AnnaKarin… det gick iaf bra för honom, sågen vacker rosett och ett CAP på buren efteråt, även om jag ännu inte har riktigt klart för mig vad det betyder… ;) Domaren gav iaf fin kritik under bedömningen.

Jättekul att få träffa Cajzzza i oxå. Hoppas jag kan följa med till Sthlm i mars, när det är så många millor anmälda!

Palombiens
1/30/11, 3:01 PM
#82

Ja förresten, det kommer ju ännu fler burmillor till utställningen i Stockholm i mars. Bland annat World Winner-honan, Kees dotter.

cajzzza
1/30/11, 6:25 PM
#83

#80, synd att jag inte såg det innan jag åkte. Annars hade jag hälsat. Det var en liten söt en…

Kul att återigen vara på utställning, vad jag saknar det. Men det är skönt att jag ändå är inne i det lite, men nästa år (förhoppningsvis) kan jag börja ställa ut själv igen…

Men innan dess blir är siktet inställt på sthlm i mars. Jag kommer och jag hoppas att Lina följer med Flört.
Blir kul, iom att så många är anmälda och anm.tiden går ju inte ut förens imorgon…!

#82, vet du på ett ungefär hur många som burmillor?
ww-honan, 2 st från F-kullen, agda, andy, zanny? Guzie? Fler?

Lina, Det var trevlig att träffas och vi gör det snart igen!

Tyckte det var ett bra inslag av Nerk att fixa live webb-tv
perfekt för oss som inte kunde stanna hela dagen. (det var inte bara Lina som smet tidigt, utan även jag… Skäms)

Annons:
cajzzza
1/30/11, 6:27 PM
#84

Palombiens, en liten västgöte viskade i mitt öra att Zanny slog manx-honan på sveraks-listan? (iom BISen på birkas utställning i dec) Stämmer detta?

AnnaKarin
1/30/11, 6:49 PM
#85

#81  CAP är kastratcert i klass 10, "samma" som CAC i klass 9 för fertila katter. 3 CAP ger titeln Premier att jämföra med champion för fertila katter.

Jag tror att jag och Annika är lite inblandade i Othello, visst är det så?

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Palombiens
1/30/11, 7:14 PM
#86

Cajzzza: På SK på lördag kommer Zanny, Agda, Andy, Spirou (vår E-kull) och Daisy och Serama (vår F-kull). Kanske har också SE*Panthalassas anmält någon men jag är osäker på det (hoppas att de svarar själva). Vi pratade om det eftersom det fanns chans för oss att gå i uppfödarklass om de tog med sig Agdas syster, men hon är tyvärr stoppad just nu. Sen kommer Barbro med vackra Nikita och säkert någon mer också. Kanske dyker det även upp fler, hoppas det!

Det blir iallafall en BIV i grupp 2 som ju Nikita självklart är storfavorit till att ta. Och en BIV i grupp 1 också om Barbro tar med någon mer av sina honor.

På söndag har jag med Zanny och Agda igen och så är Barbro där också. Spirou, Daisy, Serama och Andy kommer bara på lördag.

Jag är inte hundra på Sverak-listan eftersom jag inte vet de andras poäng, men jag har fått förhandsinfo från en som räknar själv att Zanny blir trea och att hon slog manxen även totalt :)

A-K: Du är nog det genom Zelma. Jag tror inte att jag är det.

Lina-BML
1/30/11, 8:59 PM
#87

Tack AnnaKarin, så var det ja.
Ser verkligen fram emot att se fler burmillor på utställning framöver, och kanske framför allt träffa fler forumsmedlemmar :)

AnnaKarin
1/30/11, 10:36 PM
#88

Jag ska se om jag kan ta mig ner till utställningen i mars. är i Borås på årsmötet helgen före men det borde gå. Vore jättekul att få träffa lite burmillafolk igen.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

cajzzza
1/31/11, 11:26 AM
#89

Det där med titlar och cert, jag blir inte klok på det… Men jag tänkte att jag frågar snart i en annan tråd…

mars, då är det alltså minst 7 burmillor på lördagen!?!
Och minst 3 burmillor på söndagen?

DÅ ÄR SAKEN KLAR, JAG ÅKER PÅ LÖRDAGEN!

AnnaKarin, skulle vara jätte kul om du också kom ner. En lite forumsträff! Skrattande

#85, ang Othello…
F: S*Teddybjörnen´s Mr Einstein
M:S*Curlicue´s Zelma for Roger

AnnaKarin
1/31/11, 7:52 PM
#90

Zelma är Glorias moster :-)

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annons:
LottaOchAron
1/31/11, 8:23 PM
#91

Jajamen, vi (SE*Panthalassas) kommer också till SK i mars, både lördagen och söndagen. Vi tar med oss Audrey och hemvändaren Angelo. Han letar ju nytt hem så är det någon som är nyfiken på honom så kan man kika då. Om han inte flyttat innan dess alltså.Glad

Tesla får stanna hemma, då hon ju är stoppad, synd med tanke på S*Palombiens uppfördarklass. Så ingen mer utsällning för henne innan hon varit utomlands. Kanske blir det Oslo i mars…

Palombiens
1/31/11, 8:42 PM
#92

Lotta och Aron: Tjoho, då blir det BIV i grupp 1 också! Och så får vi ju träffas såklart :) Kommer Albert också?

Lina-BML
1/31/11, 11:30 PM
#93

Åh så roligt! Jag följer med största sannolikhet med Cajzzza på lördagen och ser mkt fram emot att träffa er alla som ska dit! Glad

LottaOchAron
2/1/11, 12:01 AM
#94

Ska bli roligt att träffa alla! Glad Kul när det blir så många burmillor. Vet inte om Albert också kommer, hoppas det.

cajzzza
2/1/11, 11:24 AM
#95

Vilken forums och burmilla träff det kan bli! Vad roligt!!!

Lina-BML
2/3/11, 9:03 PM
#96

Grattis Palombiens! Såg att Zanny placerat sig som tredje bästa korthåriga kastrerade hona i Sverak 2010! Fantastiskt kul Skrattande

cajzzza
2/3/11, 9:30 PM
#97

Grattis till Zanny!!! (och palombiens!!)
Då stämde uppgifterna jag hörde i helgen…

Annons:
AnnaKarin
2/4/11, 12:36 AM
#98

Fina Zanny!! Sen har vi Baheras wb Gunwald på seniorlistan också!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

myo-
2/12/11, 11:33 AM
#99

Dessvärre så kommer inte Albert, matte ska resa bort.

Inga planer finns framöver, men funderar på Storsjökattens utställning i slutet av april.

Han är kastrat nu, något som jag redan har ångrat några gånger :(

cajzzza
2/12/11, 1:32 PM
#100

Synd!

Hade vart skoj att se så många som möjligt, men 9 st är rätt ok…!

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: