Annons:
Etikettutställningar
Läst 856 ggr
Sara-G
2008-07-26 11:37

Burmillor till Vallentuna i helgen?

Hej! Undrar om det är någon som vet om eller själv ska ta med burmillor till Stockholm City Cat's utställning i Vallentuna i helgen?

Annons:
Palombiens
2008-07-26 20:42
#1

Din egen var ju där ;) Grattis!!!

Kees var där också och blev Grand Internationell Champion. Min och Anna-Karins lillgubbe.

AnnaKarin
2008-07-26 23:46
#2

Jag har hört rykte om kattköp i helgen;-)

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Sara-G
2008-07-27 11:58
#3

Världens bästa kattköp till och med. :) Han är så underbar, jag blev kär direkt! Var jättekelig och vände upp magen i vädret för att bli kliad och klappad. Trygg och superhärlig. Nu har jag de två längsta veckorna på länge att vänta tills han kommer hem till oss. Längtar så!

Stort grattis till Kees! Vad roligt! Han är så fin.

AnnaKarin
2008-07-27 12:42
#4

Jättefin kille och supertemperament verkar han ha så det är bara att gratulera. Ställs han ut i Heby också?

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Sara-G
2008-07-27 22:03
#5

Tack! Nej jag tror inte att han ska ställas ut utan vi ska möta i Heby för att ta hem honom på lördag förmiddag… Kenneth hade andra katter som skulle ställas ut men passar på att ta med "Big Tony" och hans syster upp. (Hans syster ska flytta till min mans farmor!) Ska bli så roligt att få hämta honom!

AnnaKarin
2008-07-27 22:34
#6

Då ska jag hålla utkik så kanske vi träffas. Jag ska ställa min lilla Devonhona i Heby.

Lycka till som Burmillaägd!

Anna-Karin

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annons:
Kikirikis
2008-07-27 23:26
#7

Syster "Milla", Limelight's 47 Amilia hälsar också och önskar lycka till!

Monica

monica-t
2008-07-28 01:54
#8

Grattis till ett utmärkt val av kattras Sara-G! Får vi se bilder också?

Sara-G
2008-07-28 23:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Å, en kullsyster vad roligt!

Här kommer ett par suddiga bilder tagna i all hast med mobilen. Tog massa bilder med systemkameran men eftersom jag är så gammelmodig att jag har en-sån-där-med-riktig-film-i dröjer de lite. Sen ska jag bildbomba! :)

Vi försökte ta bild med öppen burdörr men han ville så gärna komma ut och busa då så det var lite svårt…

AnnaKarin
2008-07-29 00:10
#10

Bildbomber gillar vi här :-) Jag skulle visa honom för en besökare som är intresserad av rasen men då hade mat och sovklockan tydligen ringt för han låg på rygg och sov, brydde sig inte alls i oss. Han var så söt för han drömde så det ryckte i tassar och nos ibland.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

monica-t
2008-07-29 12:29
#11

Underbart söt! Ser fram emot mera bilder framöver.

nosicats
2008-07-30 12:24
#12

Vilken goding. Inbland önskar jag att man bodde längre ner i landet så man fick chansen att känna på dom små liven.

Ser också fram emot mer bildbomber :-)

Upp till toppen
Annons: