Annons:
Etikettot
Läst 814 ggr
AnnaKarin
7/6/08, 1:45 PM

Lägga ner sajten?

Hej på er! Om det nu är nån som läser detta. Finns det något intresse hos er där ute att behålla Burmilla iFokus online? Aktiviteten är +-0 och det känns inte speciellt upplyftande att försöka hålla sidan igång. Är det nån som tycker att vi ska fortsätta så skicka gärna in bilder och berättelser om era katter, eller andras med för den delen. Det behöver inte vara några litterära underverk.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annons:
Sara-G
7/7/08, 12:23 PM
#1

Hej! Har ännu inte gett mig tillkänna på sajten men går ofta in hit. När jag först hördes talas om burmillan för ett par månader sedan började jag leta information på nätet. Hittade många sidor som skrivit lite men inte ingen som gav särskilt uttömande beskrivningar. Sen hittade jag burmilla i fokus och blev därefter helt såld på rasen. Här fanns massor att läsa och fina bilder samlat på ett och samma ställe.

Vad jag vill säga är väl egentligen bara att jag tycker att det vore hemskt synd om sajten lades ner, för jag upplever den som den bästa marknadsföraren för rasen på nätet.

Själv har jag ännu ingen burmilla, men så fort jag har ett litet burmillaknytte lovar jag att lägga upp bilder i mängder. :)

(Jag och min man var och hälsade på hemma hos Palombiens för ett tag sedan, hur kan man bli annat än kär i Zanny, Spira och Kees? Så underbara!)

nosicats
7/7/08, 4:20 PM
#2

Snälla Anna-Karin. Lägg inte ner sajten Gråter Det är ju här vi har möjlighet att få läsa lite om våra älskade Burmillor.

Jag väntar på att min nya kamera ska dimpa ner i brevlådan när som helst. Så snart den komer lovar jag att härliga bilder på mina Burmillor.

[cat_allis]
7/7/08, 6:36 PM
#3

Nejnej gumman.. inte lägga ner! Jag kollar här ofta även om jag är en dålig forummedlem som inte skriver nåt..
Ska försöka bidra med bilder på Bäbis-Allis nu när det är semester kanske.. Flört

Palombiens
7/7/08, 9:04 PM
#4

Jag tycker att sajten är bra just som ett samlingsställe för frågor, information, berättelser om millor, bilder, genetik etc etc. Och jag hoppas att fler och fler blir aktiva!

Jag ska genast föregå med gott exempel och lägga upp något spännande!

AnnaKarin
7/8/08, 12:24 AM
#5

Nu blev det fart på er minsann Glad

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

monica-t
7/13/08, 1:33 AM
#6

Inte lägga ner! Jag skulle gärna bildbomba lite mer, men jag fattar mig inte riktigt på hur man gör… Det blir bara trista länkar när jag försöker. Äh, får göra ett nytt försök. Bilder på Stella och Saga på ingång!

Annons:
Upp till toppen
Annons: