Annons:
Etikettutställningar
Läst 876 ggr
Palombiens
2008-01-21 23:55

Örebro 26-27 januari

Dit kommer det burmillor!

Är det Katxina i grupp 2? Och fler också?

Annons:
Brittannicas
2008-01-22 00:05
#1

Ja det är Katxina. Einstein lämnar walkover eftersom han är på kärlekssemester! Han var anmäld och hade kommit med, men vad gär man?! Det är ju rätt långt till Luleå, så då vill man ju att det ska bli lite resultat där också! Katxina är även anmäld till Östkatten i Nyköping och Dackekatten i Jönköping.

Vi satsar på parning efter Burmillaspecialen i April!

Palombiens
2008-01-22 00:09
#2

Det ska bli spännande att höra hur det går för henne som vuxen! Det är stenhård konkurrens i Örebro ju, många katter.

Ska ni till Norge med henne också i vår?

Jag tror att om Einstein fick välja själv skulle han välja tjejen i Luleå ;-)

Anki12
2008-01-22 01:00
#3

Det ska bara vara tre millor i Örebro,men eftersom inte Einstein kommer så blir det ju bara två. Så jag gissar på att det kan vara Kenneth som kommer, för det kommer att vara ganska många Ryssar där. (tror det är så). Men vi håller tummarna stenhårt för Katexina.

Palombiens
2008-01-27 17:03
#4

Hur gick det för burmillorna?

Brittannicas
2008-01-28 00:54
#5

Cecilias hane fick cert men blev slagen på nom av en sphynx. Katxina fick sitt första CAC men gick inte vidare till NOM för Martti tyckte egentligen att hon var en ljus svartpadda!

Han var fixerad vid att hon har ganska mörka trampdynor. Han frågade både Glen och Lena Chapman ( Sundberg) om färgen på henne!

Men Cecilia supportade mig och vi hävdade att om hon vore svartsköldpadd så skulle hon ha haft mörkare nos och inte en ljust blå svanstipp!!

Man ska alltså inte bara titta på trampdynor!! Dessutom talade jag om för Glen att han dömt henne tidigare och då inte överhuvudtaget tvekat på hennes färg som Blåpadda.

AnnaKarin
2008-01-28 01:08
#6

Grattis till certen på båda katterna ! Vi vill gärna se lite fler bilder i trådarna ;-)

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annons:
Palombiens
2008-01-28 20:46
#7

Det där med färgerna… Nu har jag inte sett henne på ett tag men jag har aldrig tvekat på att hon är blå. Tyckte Lena och Glenn också svart?

Brittannicas
2008-01-29 00:14
#8

Glen svarade lite svävande. Jag vet faktiskt inte vad Lena sa för jag kunde ju inte gärna svassa med eftersom det var en assistentutställning. Jag kunde prata med Glen tack vare att vi hade borden bredvid varandra. men eftersom Martti ändå behöll henne som blå så antar jag att Lena nog tyckte att hon var det. Jag tycker inte att hon är speciellt mörk. Då är Sanna MYCKET mörkare…. Men jag är nöjd med att hon fick certet.

Upp till toppen
Annons: