Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 772 ggr
monica-t
12/15/07, 6:27 PM

Saga Pixota och Stella Mouette är äntligen hemma!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har tjejerna varit i sitt nya hem i några timmar och allt går som smort. Vi har lekt, gosat, ätit och varit på toaletten. Just nu ligger de på varsin stolsdyna och sover. Saga var lite mammig och ville att jag skulle bära henne den första timmen men nu är hon tuff igen. Stella har varit överallt och utforskat. Tänk att världens finaste burmillor fick flytta just till mig!

 Vet inte hur man får in två bilder i samma inlägg så jag börjar med Saga, så kommer snart nästa. Det är tjejernas "moster" och privata fotograf som varit framme.

Annons:
monica-t
12/15/07, 6:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här kommer Stella!

Palombiens
12/15/07, 7:13 PM
#2

Det kändes roligt att lämna dem idag när de trivdes så bra i sitt hem direkt!

Så Saga vet redan hur hon ska göra för att få matte dit hon vill ;) Har Stella hittat något mer hemligt krypin?

AnnaKarin
12/15/07, 8:33 PM
#3

Grattis ! Måste kännas bra att äntligen få ha dem hemma.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

monica-t
12/15/07, 11:11 PM
#4

Palombiens: Stella vill gärna tillbaka in bakom spisen, men nu har jag täppt för ordentligt så det går inte. Hon tycker även badrummet bör vara öppet samt klädkammaren (där är det dock kaos, så dit får hon inte gå).

Saga vill vara i famnen hela tiden, hon vill inte sova i någon koja. Nära ska man vara, säger Saga.

Just nu jagar tjejerna varandra genom lägenheten och har hur kul som helst! Nya matte är trött, men lycklig.

AnnaKarin: Tack, det känns faktiskt underbart bra!

Palombiens
12/16/07, 12:28 AM
#5

Två små starka viljor redan ;)

Sov så gott nu!

monica-t
12/16/07, 12:40 AM
#6

Här finns fler bilder på busungarna!

http://kattforum.se/viewtopic.php?t=131705

Annons:
monica-t
12/16/07, 6:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

I dag har vi lekt hela dagen, så nu är vi trötta alla tre. Tjejerna föredrar att sova tillsammans och nästa alltid i mitt knä!

Så här ser Saga och Stella ut när de sover hos nya matte.

nosicats
12/16/07, 8:57 PM
#8

Lycka till med småttingarna. Dom ser bedårande ut. Burmilla är verkligen en helt fantastisk ras.

Anki12
12/17/07, 8:57 AM
#9

Grattis till två jätte fina kattungar. Glad

Upp till toppen
Annons: