Annons:
Etikettutställningar
Läst 1053 ggr
AnnaKarin
2007-09-10 10:11

Luleå 8-9/9

Nu skvallrar jag lite här. S*Curlicue's Zig Zag for Nosicats blev champion och NOM för MArtti Peltonen i lördags och fick sitt första CACIB av Francois Milicent på söndagen. MArtti passade på att färgändra henne från choklad till svart, inte helt oväntat. Francoise ansåg attt hon var chokladsvart och jag tror att hon är burmabrun (BML ns 11 31 men vi får inte sätta ut 31 av nån outgrundlig anledning). Grattis Zoda och matte Elisabeth !

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annons:
Palombiens
2007-09-10 11:55
#1

Grattis Elisabeth och Zoda! Jag träffade Zoda för inte så längesen, jättefin hona. Håller med om att hon nog hellre är burmabrun. Ni såg ju likheten i färgnyansen med min brunpadda när vi sågs.

Hoppas att matte kan visa upp några foton från utställningen.

Kustens
2007-09-10 20:41
#2

Grattis Zoda!

Kan skvallra att syrran Zelma som bor utanför Västervik med Anki & Roger tog CAC i söndags på VK.

Vår lilla Zally är på första utställning med certmöjlighet i oktober i Tibro. Så då får hon visa att hon inte är sämre än syrrorna!!

Stellan

nosicats
2007-09-10 21:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Tack för alla hälsningar. Jag är mycket stolt över Zoda. Inte bara det att hon faller domarna i smaken. Hon visar dessutom gärna upp sig och är hur cool som helst på domarbordet. Det är hur roligt som helst.

 Nästa utställning blir i Boden 6 o 7 oktober. Därefter är det dags att planera träff med Zoda och hennes blivande partner. Hoppas allt går i lås.

 Några foton kan jag tyvärr inte visa idag från utställningen. Jag var själv alldeles för upptagen för att fota men det dyker upp på min hemsida inom kort. Tillsvidare skickar jag med ett annat nytaget foto.

/Elisabeth

AnnaKarin
2007-09-10 21:33
#4

Jag är så glad för er skull!  Jättekul att det går så bra.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Upp till toppen
Annons: