Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Allmänt kattprat Avel Uppfödning och genetik Fototrådar Färger och mönster Kattungar Medlemspresentationer OT Omplaceringar Planerade och väntade kullar Roligt Till salu Utställningar iFokus
Allmänt kattprat

Vår sakletare

2007-09-16 19:59 #0 av: Palombiens

En bolåda till väntade kattungar? Nej, det är ju ett perfekt ställe för alla mina saker tycker min och Anna-Karins lillgubbe Kees.

Bland fynden finns bland annat hårsnoddar, hårspolar (visste inte att jag hade såna!), leksaker, nyckelknippa, halvfull läskmugg från hamburgerkedja, bomullsförpackning....

Anna-Karin, har jag glömt något?

Anmäl
2007-09-16 22:07 #1 av: AnnaKarin

Det borde ligga nån strumpa där iallafall, kanske en sko eller en tröja? Vi har en sakletare i form av en Chihuahuavalp här, tror att Kees lärde upp henne den korta tid de bodde här bägge två :-)

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Anmäl
2007-09-17 13:38 #2 av: Lavine

Aaah, så söt och rolig han är!!!

Anmäl
2007-09-17 15:13 #3 av: AnnaKarin

Visst är han söt och go och jag saknar honom så!! Välkommen hit förresten Lavine !

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Anmäl
2007-09-18 00:34 #4 av: Lavine

Tack tack, det är kul att kika runt här och lära känna denna roliga lilla ras lite mer. Med sina knepiga färger!! Skrattande

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.