Annons:
Etikettfototrådar
Läst 1452 ggr
Lina-BML
2011-03-27 20:00

Bilder från SK:s utställning 26 mars 2011

Här kommer ett album (jag har fått låna platsen av Cajzzza, tack!) med bilder från gårdagens utställning. Tyvärr blev kvalitén på bilderna inte toppen och fördelningen mellan katterna är rätt ojämn. Somliga var enklare att få med på bild än andra. Jag får lov att reservera mig för eventuella felskrivningar vad gäller namn… det kan ha blivit lite galet… Oskyldig (t ex så lyckades jag inte skilja Agda-barnen åt, så på ett par bilder där ngn av dem fastnade så står det bara F-barn…)

Slutligen, det var så himla kul att träffa alla goa människor igår och se era underbara katter. Det gör det värt att vänta på en egen liten milla, även om det nu är dubbelt så jobbigt! Glad

TILL BILDERNA

Annons:
cajzzza
2011-03-27 21:22
#1

Jag tycker det är toppen bilder, och att det blev så många bilder och så många katter var kanon kul!

Är det någon som ser att det står fel namn, säg gärna till så rättar jag/vi till det! Men, Lina du har gjort ett kanon jobb med alla bilder och namn!

Tack alla för en underbar lördag!

AnnaKarin
2011-03-27 21:31
#2

Tack för att vi fick se alla bilder på alla fina katter!!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Palombiens
2011-03-28 14:52
#3

Vad kul att se! Det första Agda och Ira-barnet är Serama. De två som kommer sen är Daisy.

Lina-BML
2011-03-28 17:23
#4

#3 Tack, nu är namnen ändrade.

Guzinitsa
2011-03-29 09:22
#5

Perfekt!

Tusen tack Lina - extra tacksam eftersom jag lyckades missa själva huvudbedömningen =(… Härligt att se alla bilder på världens bästa katter!! =))

/Sandra

Kustens
2011-03-30 22:04
#6

Jättefina bilder!

Tack för titten

S*Kustens

Annons:
LottaOchAron
2011-04-01 23:16
#7

Ja, mycket fina bilder! Vi ska gå igenom våra bilder nu i helgen och se om det finns nåt där som kan vara värt att publicera.

Lina-BML
2011-04-02 19:59
#8

Vad kul att ni gillade bilderna! LottaOchAron, hoppas ni har några bilder att visa oxå. Även om man fotat ungefär samma objekt så är det ju helt olika vinklar. Vi stod ju dessutom mitt emot varandra nästan hela tiden, så när jag fick baken så fick väl du frammen ;)

Upp till toppen
Annons: