Annons:
Etikettfototrådar
Läst 1490 ggr
AnnaKarin
2011-08-05 13:55

Månadens Burmilla - augusti

Ett bidrag per medlem ;-) Senast den 10/8 vill jag ha era bidrag här. Jag har inte fått svar från alla jag frågat om att sitta i juryn än men vi kör på ändå så får jag fråga några fler till september.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annons:
cajzzza
2011-08-05 16:35
#1

Var skickar vi bidragen?

AnnaKarin
2011-08-06 17:07
#2

Lägg in era bidrag här i tråden.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Kikirikis
2011-08-06 20:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Så då är vi först ut med bild på vårat hjärta Skrattande, Manda såklart.

Kikirikis
2011-08-06 20:24
#4

Glömde skriva att Manda bara är 4 månader på fotot. / Monica

Lina-BML
2011-08-06 22:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Underbar bild på Manda!

Här kommer en på Wibbly. Han är oxå ca fyra månader på bilden och har just fångat dagens största, och hårigaste byte. En svans… Cool

Guzinitsa
2011-08-07 22:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Mmmm…. vackert! Finns det något finare än Burmilla-ögon?!

Vi lägger ut en bild på pojken vi bara äger i en knapp vecka till: Miss World's Agistri.

12 veckor gammal brungoldenshaded kille som fullkomligt stulit mitt hjärta. Vet inte hur jag ska klara vardagen när han inte finns tillgänglig för pussar längre!

Han har ett fullkomligt underbart sätt att lägga huvudet på sned som om han ville säga "Hur är det egentligen? Oroa dig inte, jag gillar dig - allt kommer att ordna sig!" Snäll och lugn som han är, har han fått alla på gott humör trots nytillskott till familjen. Men stackars dig om du försöker sno hans råtta eller ostbit!! Flört

Annons:
CallaMej
2011-08-08 12:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Världens vackraste kattras - utan tvekan! Riktigt kul med fototävling - tvingar "oss" att lägga in nya bilder Glad

Idag fick Vera en liten utomhuspromenad och nya favoritplatsen blev definitivt vår nyanlagda stenmur - den är riktigt lång och maffig! Eftersom en fototävling hár utlysts här på forumet så fick även kameran följa med! Fick två fina foton…ena ligger hon och åmar sig på muren…men valet hamnade ändå på denna bild; hon ser så majestätisk ut när går på muren. Nu är Vera 1,5 år - min ögonsten!

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

AnnaKarin
2011-08-09 23:16
#8

Sista dagen att skicka in bidrag är i morgon så kom igen nu, det måste väl finnas fler bilder!!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

AnnaKarin
2011-08-10 20:01
#9

22.00 stänger jag den här tråden.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

cajzzza
2011-08-10 21:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Här kommer mitt bidrag…

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: