Annons:
Etikettomplaceringar
Läst 11461 ggr
jessR
3/17/16, 4:17 PM

omplacering eller fodervärd finnes

Hej!

Jag har länge haft tankar om att skaffa en ny katt sen min förra somnade in för ca 3 år sedan och har fastnat för bland annat rasen burmilla. Ville bara se om det är någon som behöver fodervärd till en herre, helst då med chip så att han inte strilar innan kastrering. Eller så är jag intresserad av en omplacering till reducerat pris då jag är student. Helst en hona, från 6 månader upp till 1,5 år fungerar. Jag bor i Norrköping och har ingen bil så det är viktigt vid fodervärd att inte jag är ansvarig för att transportera hanen till parningar. 

Lite om mig. Är  38 årig  djurälskare, är uppvuxen med hund, katt, marsvin, kaniner och ökenråttor. Har haft egen katt i 11 år som gick bort 2012. Det har varit svårt att "ersätta" henne då hon var det viktigaste i mitt liv, för mig är det ett måste att ha djur i mitt liv och just nu är jag därför dagmatte åt två hundar så jag får min dagliga "djurdos" :) det är ett stort steg för mig att skaffa mig en ny katt och det måste kännas helt rätt, jag vill inte bara ha en katt, jag vill ha en ny sambo som delar det mesta i min vardag och då får man lov att vara kräsen:)

skicka helst privat brev om du har något erbjudande!

/Jessica.

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla” – Platon -

Annons:
Upp till toppen
Annons: