Resultat från Uppsala kattklubb

Grattis!
Vem av dem är på bilden?
//Jan

Grattis till toppenresultat och inte minst titeln!

Söta fina favorit-Zanny! Gillar de andra också men Zanny är Zanny och har en speciell plats i mitt hjärta.
Grattis till fina resultat.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Albert (eller Sudo, som vi kallar honom) blev såväl BIV som NOM. Sedan var han trött på det hela och morrade åt paneldomarna.
Ska försöka övertala min sambo om att få ta med hans kompis som sällskap nästa gång så att han slipper vara ensam, det vore tråkigt att inte ställa ut honom då han är så fin och go i vanliga fall :)

Grattis till Sudo oxå! Man kan förstå en viss trötthet efter en utställningsdag… :)

Tacktack. Det är Zanny på bilden.
Stort grattis till Albert/Sudos jättefina resultat! Det var roligt att se barnbarnen till Zanny nu när de blivit ganska stora. Sist jag träffade dem var de inte många veckor gamla. De är så charmiga.

Mycket roligt med burmilla-bonanza! Hjärtliga gratulationer till Zanny och Sudo!
Tesla var på ganska dåligt humör men fick sitt cert ändå. Audrey var destu gladare och blev Ex1.
Bilder:
Audrey och Tesla
Audrey och Sudo
Spirou
Manda
Sudo
Sudo
Sudo
Zanny
Zanny

Tack för alla fina bilder och grattis till fina resultat. Vad hade ni för domare?
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Ja vad roligt med alla bilder, toppen! Och grattis även till LottaOchAron!

Alexey Shchukin var domare.

Vilka härliga bilder!
Tesla blev ju även Alexeys favvis och fick tröstpris :)

Stort GRATTIS till alla bedårande Burmillor!

Det var en trevlig upplevelse få träffa alla er andra, Burmilla fantaster.
Härligt med alla fotona! Jag älskar kattfoton, mest såklart på Burma och Burmillor. Vet inte vart jag ska börja göra av med alla mina bilder. Kan inte lägga in hur många som helst på Hemsidan och är nästan den ända som skickar in bilder till min klubbs Fotogalleri.
I går blev det 58 stycken nya kattfoton, efter jag sorterat och kastat de dåliga bilderna. Vad gör ni andra med era foton?
Ser fram emot när vi ska ha nästa kull med kattungar, då blir det fota av och alla blir bombarderade med bilder. Stackars Burmafolket, de är kanske inte intresserade av Burmilla foton.
Manda har upptäckt alla koltrastar som sitter under äppelträdet och äter fallfrukten. Hon hinner nästan inte gå ifrån och äta. Sitter blickstilla i timmar och bara tittar.