Goldenkull

Det ska bli kul att se hur de utvecklas, speciellt färgmässigt. Just nu är de bara söta i största allmänhet.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Vad roligt! Grattis Barbro Är samtliga golden? Eller det kanske de blir "automatiskt" med två goldenföräldrar? Så svårt att se så här tidigt tycker jag. Hoppas på fler bilder framöver!

Det kommer fler bilder, jag har beställt;-)
Anna-Karin

♥♥♥♥♥♥
Stolt ägare till fem La permer

En viktig skillnad är att Barbros kull är 31:or vilket Masamba knappast är som föddes så mörk. Han påminner om en Abyssinierunge, en mycket söt sådan.
Anna-Karin

Tack Anna-Karin, det var snällt sagt, att han är mycket söt alltså .

Jag bara konstaterar faktum, han är ju söt. Oavsett färg.
Anna-Karin

Ja vilken skillnad i färgton! Det ska bli mkt intressant att jämföra burmamaskade resp fullfärgade ungar inom såväl silver som golden. Nu börjar det hända grejer

Så fina. Grattis
<3<3<3
Jan

Bra tiggt A-K! Vore ju toppen att även kunna följa dessa små under tiden de växer upp.

#14 Det är min plan ;-)
Anna-Karin

Vad kul A-K! Tack Barbro (om du läser detta)! De börjar bli riktigt söta nu hihi.

Åhhh, så fina!! Tack för bilder, de får vi aldrig riktigt nog av!!
Håller fullständigt med #6, inte lätt att se att de är Golden, tycker jag. Våra pojkar var ju mörkare, så vi blev misstänksamma direkt. Däremot tycker jag att jag känner igen skuggningen på öronen, de gick lite i nougat hos våra pojkar också. Kan man gå på det, kanske?

Två nya bilder idag, Barbro skriver:
Kortet där de syns bakifrån ligger chokladerna ( expertisen utomlands tror det, liksom jag) ute på sidorna, en shaded och en shell. De andra är blir reggade som ny 11 31 tre stycken och 12 31 en.
Anna-Karin

Herre gud så söta de har blivit! Och vad kul att se färgskillnaderna nu, även shaded och shell! Spännande med choklad oxå.

LJUVLIGA!!!! Ni är verkligen otroligt duktiga på färgbestämning, jag ser mest bara att de är söta…