Annons:
Etikettutställningar
Läst 1620 ggr
Palombiens
2011-01-08 00:27

Burmillaspecial i Nederländerna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I slutet av april är det burma- och burmillaspecial i Nederländerna! Såhär skriver Laura och Nikita Boshoven, som är med och arrangerar:

We (Club 27 Felikat & Wong Mau Mundikat) would really like to see you on our special, see attachement :) The Easter show in Arnhem is always a very special show and we want to make a very good Special there. More info like hotel list and about the special prices will follow soon, but please if you like to be with us at the Special, write in as soon as possible If there are any questions feel free to ask/mail me. And for the one's who are entering a show the coming months, spread the news , or if you are willing to spread flyers let me know, we print and send them to you !!

We hope to see you in Arnhem !

Regards Laura & Nikita Boshoven Burmese & Burmilla group Wong Mau -Mundikat

Annons:
cajzzza
2011-01-08 10:40
#1

Vad roligt!
Detta skulle man vilja ställa ut en burmilla på. Synd att man inte har någon ännu…

Palombiens
2011-01-08 12:40
#2

#1: Den lilla detaljen? :) Men åka och titta bara funkar ju också!

Jag är supersugen men grämer mig så otroligt för att Zanny och Kees inte är rabiesvaccinerade. Laura sa till mig redan i höstas men sen glömde jag att boka vaccinationerna. De kommer inte att hitta med titertesterna i tid. Annars kunde vi bilat ner med ett gäng katter. Nu blir det bara att flyga med Agda om jag ska åka.

Lina-BML
2011-01-08 13:54
#3

Ja det låter onekligen som en riktigt skoj utställning att besöka! Så du funderar på att åka Palombiens? Det är ju ett bök med vaccinationerna. Men hoppas du kommer iväg med Agda! Större chans för oss andra att få spännande rapporter och bilder oxå… ;)

cajzzza
2011-01-08 20:28
#4

Ja, det skulle ju inte vara helt tråkigt med en liten mini semester till nederländerna…  *suckar och drömmer mig bort*

Men jag tror att det inte blir någon semester resa för min del detta år, finns så mkt jag vill och ska köpa till huset…

Det längsta jag kommer iväg på semester blir nog Enskede…. Flört

AnnaKarin
2011-01-08 21:51
#5

Med de domarna så bara måste det bli en jättebra special. Det hade varit kul att åka ner.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Palombiens
2011-01-08 22:28
#6

#5 Eller hur!

Annons:
Upp till toppen
Annons: