Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 1152 ggr
Kikirikis
3/31/10, 2:02 PM

Manda växer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej igen,

tiden går och vår lilla bebis har blivit tonåring, 7 månader nu. Ser lite lustig ut, högbent, stor rumpa och litet huvud. Men rätt så söt ändå. Jag älskar kattfotografier, hoppas ni också vill titta.

Annons:
Kikirikis
3/31/10, 2:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här är ett foto till, hon precis som våra andra flickor gillar klätterställningen med hyllorna under tak

Kikirikis
3/31/10, 2:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Så den sista bilden. Här vilar Manda ut tillsammans med Burman Kikirikis Ingrid Idasdóttir

CallaMej
3/31/10, 2:09 PM
#3

Tycker att hon är så söt lilla Manda! Kyss 

Vilken superfin klätterställning också - exakt en sådan vill jag också ha! Snälla, säg att du har köpt den och inte byggt den….

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Palombiens
3/31/10, 2:12 PM
#4

Supersöt är hon! Och nu börjar hon se ut mer som en vuxen än som en kattunge.

Jag längtar till lördag när jag får träffa henne!

Kikirikis
3/31/10, 2:43 PM
#5

Tack för de vänliga orden Glad, värmer gott.

Klätterställningen är ett hembygge, rara "pappa" Börje har gjort den till sina flickor. På den här bilden ser man inte stolpen de klättrar upp för. Ser verkligen roligt ut när de jagar varandra upp för stolpen och ner för trappan i ett rasande tempo. Sedan en sväng genom huset och så upp igen. Hålen de tar sig igenom är inte så stora, men det går bra ändå. Än så länge har inte Manda ramlat ner därifrån. Men Ingrid gör det rätt så ofta, hon måste nämligen rulla och visa vilken del av hyllan som är hennes och då rullar hon ibland över kanten. Då slutar hjärtat slå till man ser en förnärmad katt resa sig och kasta en sur och generad blick runt sig, för att kolla om någon såg det pinsamma

AnnaKarin
3/31/10, 3:04 PM
#6

Hon är jättefin, härliga ögon och vackert ljus päls. Kommer ni till Birka på söndagen också?

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annons:
Kikirikis
3/31/10, 3:08 PM
#7

Hej Anna-Karin,

nej bara lördagen. Ställer ut Manda bara för träningens skull, hon behöver det. Har ingenting att hämta Skrattande. Burmorna har utställnings stopp.

CallaMej
3/31/10, 6:33 PM
#8

#5 Jag vill också ha en "pappa" Börje….Flört

Jaja, får väl försöka snickra något själv en dag. Är inte överförtjust i dom traditionella klätterställningarna, jag har en med bananlöv som är okej. Men som sagt, den duger till min golvkatt just nu (Ragdoll) men när lilla Vera (Burmilla) flyttar in skulle en klätterställning á la "pappa" Börje vara perfekt. Skrattande

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Upp till toppen
Annons: