Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 1286 ggr
sleepycat
2009-10-29 21:16

kattvärd sökes slutet av nov-mitten januari 2010

Hej,

Jag vill först och främst höra med er om ni känner någon med stort ansvarstagande kan hjälpa mig att a hand om mina katter, Oki och Zevs.

Planerar att vara på annan ort och på ett kloster i drygt 1 månad,(  från den 24 nov. - 15 dec) men endast under försutsättning att jag har någon som med stor kärlek och stort omdömme kan ta hand om dem.

Jag vet att det finns kattpensionat, men är de verkligen bra? Känner inte så mycket för detta.

Är det någon som kan ge mig råd i denna svåra fråga. Har nu en möjlighet att vila ut och få andlig näring som jag inte vill missa.

Tacksam för era råd, kontakter, synpunkter.

Hälsningar

//Jan

Annons:
sleepycat
2009-10-31 00:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Kommenterar mitt inlägg själv för jag har funnit en person som kan ställa upp. Men är det någon som har förslag på något riktigt bra kattpensionat eller dyl om det skulle behövas.

//Jan

Oki och Zevs sover gott tillsammans.

AnnaKarin
2009-10-31 21:48
#2

Tyvärr så har jag noll koll på kattpensionat. Hoppas att det ordnar sig med den person du fått tag i. Härlig sovbild på katterna.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

sleepycat
2009-10-31 23:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Tack för svar Anna-Karin!

Ja, det ärett litet aber om man skall åka någonstans och inte har någon hemma som ser till de små, men nu löste det sig som tur är.

Siktar på att komma till SK utställning i helgen. Kul om vi ses.

Allt gott!

/Jan

AnnaKarin
2009-11-01 15:33
#4

Jag har en dubbelbur med grönt tyg med en burmilla och en devon rex i. Hoppas att du ger dig till känna.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

sleepycat
2009-11-02 18:12
#5

Hej Anna-Karin,

Jag förmodar att du är på utställningen i helgen. Planerar själv att ta en titt. Trevligt om vi kan ses som hastigast.

Allt gott!

Jan

nosicats
2009-11-02 20:50
#6

Vad skönt att Oki och Zevs har fått någon som tar hand om dom när husse är borta. Det känns tryggt att höra Glad

Kram/ Elisabeth

Annons:
sleepycat
2009-11-05 11:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Tack Elisabeth!

Rart av Dig.

Frid

//Jan

PS. Lille Oki i brödkorgenDS.

Upp till toppen
Annons: