Annons:
Etikettutställningar
Läst 993 ggr
Lavine
7/26/09, 12:32 AM

Burmillor i norr i höst?

Fick en burmillaiver i kväll och undrar om någon planerar att besöka någon av utställningarna i norra Sverige i sensommar/höst? Tänker på Norrskenskattens, Arcticas och Cool Cats respektive evenemang.

Vore kul att få tillfälle att titta lite närmare på denna ras, förutsatt att jag nu har möjlighet att besöka åtminstone någon av utställningarna.

Annons:
AnnaKarin
7/26/09, 1:00 AM
#1

Jag kan skicka upp en till låns ;-)

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Lavine
7/26/09, 2:45 AM
#2

#1 Hoho, det tror jag säkert. Tungan ute

nosicats
7/27/09, 12:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag kommer att ha med mig en av pojkarna på alla tre utställningar här uppe. Du är välkommen att kika på mina härliga killar /Elisabeth

Lavine
7/30/09, 1:39 AM
#4

Låter bra!

Vad som är mindre bra för mig är att jag har sån grym otur - jag jobbar hela helgen då det är utställning i Piteå, jag jobbar hela helgen första utställningen i Luleå. Har inte schema för tredje utställningen ännu, men jag lär jobba åtminstone lördag om det följer ett någorlunda mönster.

Suck! Det var verkligen urtråkigt. Gråter Ska försöka byta, fast jag kan inte räkna med att det går.

nosicats
7/30/09, 9:28 PM
#5

Det låter som maximal otur. Men du vet ju att du är välkommen till mig och hälsa på. Jag har inga småttingar till salu men du får gärna krama mina småttingar (som inte är så små numera men det hänger kvarFlört

Lavine
8/2/09, 12:59 AM
#6

Jag uppskattar det! Om det inte går vägen för mig med utställningarna kanske det är dags att göra slag i saken. Glad

Annons:
Lavine
9/13/09, 9:17 PM
#7

Nu har jag sett Nosicat's Billy Boy! Såg honom uppe hos domaren innan jag var riktigt säker på att det verkligen var en burmilla, men jag trodde nog det. Blev mycket förtjust i honom.

Tack för pratstunden senare! Glad

Hur gick det i panelen? Jag hade åkt hem då.

AnnaKarin
9/13/09, 11:47 PM
#8

Åh ett "barnbarn", vad kul!!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Upp till toppen
Annons: