Annons:
Etikettifokus
Läst 945 ggr
AnnaKarin
8/2/08, 12:10 PM

Till medlemmar på Burmillasajten

Som ni ser så har här blivit lite nytt. Det fattas bilder i färgtrådarna så skicka gärna in nya. Ni hittar trådarna i avd Färger och mönster. Jag tycker att det nya iFokus är bra men en del gillar inte att ramarna är borta. Det har blivit lite annorlunda med menyer och knappar men vi vänjer oss snart.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annons:
Palombiens
8/2/08, 5:00 PM
#1

Jag gillar också nya gränssnittet. Några saker ser lite mysko ut för mig i inläggs- och artikellistorna (antal svar ligger ovanpå en annan text), men det kanske har att göra med min webbläsare, eller att de fortfarande håller på och fixar.

Vad som jag tycker är bra är att det går att ha större bilder och bredare textspalter så att t.ex. artiklar inte blir så smala och långa. De gamla artiklarna behöver dock fixas till lite. Jag håller på med det och har kommit igenom de tio senaste ungefär.

Lavine
8/5/08, 1:17 AM
#2

Vid första anblicken ser det snyggt ut i alla fall. Klart det blir en del nytt att vänja sig vid, men mycket verkar sig likt. Jag känner redan nu att det går snabbare (för mig) att skriva i inläggsrutan. *tummen upp*

AnnaKarin
8/5/08, 10:54 AM
#3

En fördel är att man scrollar hela sidan nu på en gång, tidigare fick man markera i den ram man ville scrolla i och det retade jag mig på.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Upp till toppen
Annons: