Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 825 ggr
Brittannicas
6/6/08, 10:33 AM

VI HAR HITTAT EINSTEIN!!!

Sent torsdag kväll gjorde vi hål i vår vägg på övervåningen. Efter c:a 10 minuter kom han sedan promenerande i vår hall. Han måste ha kommit in i väggen via taket. Det är det enda vi kan komma på. Han har alltså suttit i väggen i 6 dagar! Just nu ligger han inne hos veterinär med dropp och lite förhöjda njurvärden. Men han är ändå förvånansvärt pigg och spinner och är glad, men HEMSKT mager!

Slutet gott allting gott!

Jeanette

Annons:
Palombiens
6/6/08, 12:00 PM
#1

Vad glad jag är att han är tillbaka hos er! Hoppas att han piggnar på sig snart och att värdena blir bra.

Helt otroligt om han suttit i väggen hela tiden!!!

Palombiens
6/6/08, 12:10 PM
#2

Hörde ni honom i väggen alltså?

Brittannicas
6/6/08, 12:24 PM
#3

Ja, flera gånger. Jag hörde honom redan i Söndags, men då blev det tyst efter ett tag, så vi trodde då att det var någon katt inne som lät. Men igår gav han sig inte. Förmodligen kände han själv att han började att må dåligt. jag hoppas att jag får hem honom från veterinären imorgon.

AnnaKarin
6/6/08, 1:28 PM
#4

Vilken underbar nyhet, vad glad jag blir för er skull och för Einstein själv!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Anki12
6/6/08, 1:59 PM
#5

Äntligen har ni fått hem er underbara katt. Einstein är en katt som aldrig ger upp, det har han bevisat tidigare och så även denna gång. Men jag vill även ge en stor ros till matte "Jeanette" som har gjort allt som stod i hennes makt, för att få fram sin älskade katt. Nu håller vi tummarna för honom så hans njurvärden blir bra.

Brittannicas
6/7/08, 1:39 AM
#6

Tack Anki för dom värmande orden! Självklart gör vi allt vad vi kan för att han ska bli bra! Han är fortfarande hos veterinären med dropp. Slemhinnorna har nu fått fin färg, han är vid gott mod, men njurvärdena är fortfarande inte bra, men vi har hopp om det! Förhoppningsvis så kommer han hem imorgon Lördag!

Annons:
Palombiens
6/8/08, 1:03 PM
#7

Hur är det med Einstein idag?

Brittannicas
6/8/08, 1:24 PM
#8

Idag 8/5 ligger han fortfarande kvar inne på dropp. Jag väntar rapport någon gång under dagen. Igår hade han sjunkit från 780 till 560. Värdena ska ligga under 200 och veterinären vill ha honom kvar tills han kommit ner på 300. Vi vet ju inte riktigt hur fort det kommer att sjunka. Annars är han pigg och glad och tjatar på kel hela tiden. Hon får INTE gå ifrån honom! Han har även vippat lite blomkrukor och tavlor hos henne…..

AnnaKarin
6/8/08, 1:32 PM
#9

Det låter som att det går åt rätt håll för grabben ! Underbart!!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Upp till toppen
Annons: