Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 991 ggr
Palombiens
7/7/08, 10:50 PM

Spira och Kees - kärleksbarn väntas

Spira och Kees är så kära.

Och av romansen har det nu blivit rosa tuttar, finnar på Spiras haka och en begynnande mage.

Kvällsgympa och stretching har Spira börjat med också.

Och så lite mys igen.

Smått väntar vi då i mitten av augusti.

Annons:
AnnaKarin
7/8/08, 12:23 AM
#1

Härliga bilder.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Sara-G
7/8/08, 2:29 PM
#2

Kan två katter vara mycket sötare mot varandra? Ser otroligt mysigt ut!!! Och vilken duktig mamma som börjat med mammagympa redan! Vad fin hon är Spira.

Anki12
7/8/08, 6:11 PM
#3

Härliga milla bilder. Vi får hoppas det blir fina ungar. Väntar ivrigt på att få höra det kommande resultatet Cool

Palombiens
7/9/08, 12:51 AM
#4

Ja det ska bli så spännnande att se vad det kan bli. Vi har väntat ett bra tag på att göra den här kombinationen. Och extra roligt är det att de är sådana gulliga små turturduvor. Varje morgon när jag vaknar ligger de bredvid oss i sängen tätt omslingrade och pussas. Brottas gör de i och för sig ganska ofta också…

nosicats
7/9/08, 3:27 PM
#5

Det ser härligt ut. Det ska bli spännande att se på resultatet av allt gos.

monica-t
7/13/08, 1:44 AM
#6

Underbara Spira och Kees! Ser fram emot att komma och våldgästa er i höst när ungarna har kommit…

Annons:
Palombiens
7/13/08, 11:37 PM
#7

Du får gästa utan våld monica ;)

Palombiens
8/2/08, 7:01 PM
#8

Nu är det ungefär en vecka kvar och bolådan är framme. Kees har bäddat iordning och lagt in leksaker till ungarna. Och han och Spira pussas och kramas i väntan på de små. Kunde inte önska mig en bättre kattpappa!

AnnaKarin
8/2/08, 11:52 PM
#9

Han är verkligen en duktig pappa som fixat leksaker redan :-)

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Denna kommentar har tagits bort.
Palombiens
8/3/08, 12:41 AM
#11

De väntar så gulligt tillsammans.

 

monica-t
8/3/08, 1:01 AM
#12

Gulle-Kees kommer att bli en fantastisk biologisk pappa, han har ju tränat på sina fosterbarn! Flört

cillisw
8/13/08, 6:51 PM
#13

Åh så söta dom är tillsammans! Finns det någon chans att det kan bli en långhårig lien kisse i den kommande kullen? Jag är nämligen på jakt efter en långhårig burmilla. :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: