Annons:
Etikettplanerade-och-väntade-kullar
Läst 1680 ggr
Guzinitsa
3/31/11, 6:12 PM

SE* Miss World's väntar kull i maj 2011

Jo, nu vågar jag nog uttala mig lite mer tvärsäkert!

Vår fantastiska Guzie är dräktig, precis som vi hoppades!!!! Tyckte att tiden gick otroligt långsamt de 2 veckor vi väntade på att få hem henne, men det är ingenting mot hur det blir att vänta på kattungarna… Känner redan hur nyfikenheten sliter i mig!!

Kontakta oss gärna redan nu om ni känner att ni vill att någon av ungarna ska hamna hemma hos er… =) Vi kan längta tillsammans!

Sandra / www.guzie.se

Annons:
Lina-BML
3/31/11, 6:14 PM
#1

GRATTIS!!! Underbara nyheter Skrattande

cajzzza
3/31/11, 6:18 PM
#2

Grattis grattis grattis

Du måste håll aoss uppdaterade hur det fortlöper… är så nyfikna och förväntansfulla… Skrattande

AnnaKarin
3/31/11, 6:22 PM
#3

Spännande!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Lina-BML
4/1/11, 8:06 PM
#4

Sandra, hoppas det är ok att jag delar med mig av denna underbara bild från er nyhetsblogg. Hur söt kan man vara egentligen?! Kyss

Söt och dräktig

Fler bilder, tack!

LottaOchAron
4/1/11, 10:28 PM
#5

Hurra! Grattis!

Guzinitsa
4/2/11, 9:44 PM
#6

Inga problem, Lina!

Tar det som en komplimang att en kameratjej som du sprider våra bilder…. Flört.

Visst är hon underbar? Javisst, ja - glömde att jag inte är helt objektiv….!

/Sandra

Annons:
cajzzza
5/5/11, 9:43 PM
#7

Nu är det maj! Flört

Hur går det?
Hur mår hon?

Uppdatering tack! Skrattande

Guzinitsa
5/10/11, 11:15 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Hej Cajzzza!

Har inte varit här på långe, missade din fråga…

Guzie mår bra, med nu märks det att det drar ihop sig… Hon tar det betydligt lugnare än vi är vana vid, leker lite förstrött och vilar mycket. Bortsett från fnatten förstås - de här ungarna skulle klara loopen på Liseberg utan problem!!

Hon verkar inte vara så imponerad av vår bolåda utan står mycket vid dörren för att leta upp bättre logi, men vi försöker ta kritiken med ro…Flört Däremot tror jag hon är betydligt coolare inför denna stora händelse än vad vi är! Skäms

Det finns lite nya bilder i bloggen på guzie.se, men vi kan väl bjuda på en magstinn bild från balkongen som jag tog bara häromdagen….

cajzzza
5/10/11, 7:06 PM
#9

Tack för uppdateringen, det är kul att höra hur det är just nu…
(brukar kika på hemsidan å så..)

och vilken mage!!! :)
När är det dags egentligen?

Lina-BML
5/10/11, 8:11 PM
#10

Sötnosen Kyss Hur många kissar gissar ni på? Jag surfar oxå in på bloggen titt som tätt.

Guzinitsa
5/10/11, 9:36 PM
#11

Vi gissar på 4 underverk, men man får väl se….Flört Hoppas gör vi förstås på fler, kan man få tillräckligt många?

Ska man bedöma vikten enbart, borde det vara 4, men å andra sidan gick hon kanske ner i vikt så mycket under parningsleken att en del av viktuppgången är "hennes". Snart vet vi!

AnnaKarin
5/10/11, 10:26 PM
#12

Spännande att se vad det blir. När förväntas de födas? Håller tummarna.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Upp till toppen
Annons: