Annons:
Etiketttill-salu
Läst 2318 ggr
Emma87
4/12/11, 9:55 PM

Säljes: Nya klösträd, pee wee mm

Fina prisvärda kattsaker (nästan helt oanvända) att hämta i södra Stockholm:

Kattens No 1 klösträd, Palads. Inklusive en extrapelare (15 cm) och en extra vit hängmatta (speciellt till Kattens No 1). Bara använt i 4 dagar av bombay-katter som i princip inte hårar (trots detta har jag gjort rent träder för säkerhets skull). Fräscht och i mycket gott skick, som nytt. Katterna älskade verkligen detta träd! Stadigt, klösvänligt och väldigt snyggt!

Pris: 1500 kr (Nypris inkl. extradelarna: drygt 3500 kr)

Trixie klöstunna, 4 våningar. 1 meter hög. Skön plysch inuti och ovanpå. Kryphål och krypin att leka, busa och sova i. Bara använd i 4 dagar, i mycket gott skick. Väldigt poppis hos katterna och dom förstod direkt att dom skulle klösa på den.

Pris: 600 kr (Nypris: 1129 kr)

Pee wee kattlåda. Svart. Inklusive röd spade och mörkgrå matta för tassarna. Bara använd i 4 dagar. Rengjord och fräsch. Verkligen kanonbra! Väldigt praktisk låda med träpellets. Miljövänligt, billigt, luktfritt och lätt att rengöra.

Pris: 250 kr (Nypris inkl tillbehör: drygt 500 kr)

Stor transportbur i tyg med plats för flera katter. Svart och röd. Inklusive flera filtar. Bara använd 1 gång för en kort resa. Jag har inget måttband och minns inte måtten men den är rejält stor.

Pris: 100 kr (Nypris: 299 kr)

Helt nya och oanvända saker att hämta i Sundsvall (jag kan frakta dem till södra Stockholm om så önskas):

Klösträd med 2 tunnlar, 1 katthus, 2 hängmattor, 3 hyllplan och 1 klätterstege. 170 cm hög. Mörkbrun/vit. Aldrig använd. Helt ny. Ligger fortfarande omonterad i sin låda.

Pris: 600 kr (Nypris: 1200 kr)

Klöspelare. 82 cm. Beige med svarta tassar. Helt oanvänd och ny. Ligger fortfarande omonterad i sin förpackning.

Pris: 150 kr (Nypris: 260 kr)

Pee wee kattlåda. Svart. Inklusive grön spade, mörkgrå matta för tassarna och en liten oöppnad påse träpellets. Helt oanvänd och ny. Verkligen kanonbra! Väldigt praktisk låda med träpellets. Miljövänligt, billigt, luktfritt och lätt att rengöra.

Pris: 300 kr (Nypris inkl tillbehör: drygt 550 kr)

Vid intresse, kontakta mig via mail: emma_lucia87@hotmail.com

Anledningen till att jag säljer oanvända och nästan helt oanvända kattsaker är att jag skaffade katter och sen fick ett väldigt plötsligt oförusett förhinder som gjorde att jag tyvärr inte kunde behålla dem.

Annons:
Emma87
4/12/11, 9:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Kattens No 1 Palads. Halkskydd ingår.

Emma87
4/12/11, 9:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Klöstunnan

Emma87
4/12/11, 9:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Det andra klösträdet

Emma87
4/12/11, 9:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Klöspelaren

Upp till toppen
Annons: