Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 1319 ggr
Palombiens
7/1/11, 1:54 PM

Stora grabben Andy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer några dagsfärska bilder på Andy, som hunnit bli ett år nu. Fyra kilo väger han och snart blir han pappa som det verkar!

Annons:
Palombiens
7/1/11, 1:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Middagslur i garderoben.

Palombiens
7/1/11, 2:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Andy gillar att slänga sig på rygg för gos.

Palombiens
7/1/11, 2:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Pratig kille.

Lina-BML
7/1/11, 3:46 PM
#4

Härligt med nya bilder! Tänkte skriva "en riktig liten mysfarbror" men han är ju varken liten eller farbror… mysig och så fin hur som helst!

AnnaKarin
7/1/11, 6:31 PM
#5

Han ser riktigt maskulin ut herrn. Fin kille.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

sleepycat
7/1/11, 7:17 PM
#6

Vilka härliga bilder! Hälsning Jan

Annons:
cajzzza
7/3/11, 5:15 PM
#7

Sicken sötnos han är!!!

Ska bli roligt och se volka avkommor det kan bli efter honom.
Hoppas jag får träffa honom snart…!?

Palombiens
7/4/11, 12:08 AM
#8

När du vill Cajzzza :)

CallaMej
7/4/11, 11:24 AM
#9

Vi håller tummar och tår här att det blir bebisar efter Andy i slutet på juli med Vera som mamma! Rosa tuttar finns det….men inte gått upp ett endaste gram =o/

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Lina-BML
7/4/11, 12:56 PM
#10

Oj här måste nog hållas tummar lite hårdare… och hoppas verkligen inte att hon bara är skendräktig! Kan viktuppgången komma senare? Eller rättare sagt hur sent? Stor mage innebär ju å andra sidan inte alltid många ungar.

CallaMej
7/4/11, 3:36 PM
#11

#10 Skendräktig tror jag inte att hon är…spenarna blir inte rosa vid skendräktighet och så borde hon löpt om vid det här laget. Och visst magen brukar ju inte ens synas förrän de sista veckorna…MEN jag brukar väga honan - men Vera väger exakt samma.

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Palombiens
7/5/11, 11:12 AM
#12

Tyvärr kan spenarna bli rosa vid skendräktighet. Zanny var skendräktig en gång med rosa spenar. Hon gick till och med upp i vikt, troligen för att hon kände sig mer hungrig. Hon löpte om ca dag 40-45. I efterhand tänkte jag på att spenarna bara var rosa, de blev inte direkt större.

MEN, min erfarenhet är att honorna kan gå ner lite i vikt först eller stå still ett tag och sen kommer viktökningen.

Lina-BML
7/5/11, 11:18 AM
#13

Hoppas på det, att viktuppgången kommer snart. Lilla Vera. Det är verkligen dags att få kattungar nu tycker jag! Glad

Annons:
CallaMej
7/6/11, 8:08 AM
#14

#12 Jaha…har aldrig haft ngn skendräktig katt. men jag har läst på flera ställen att vid skendräktighet så blir det uppehåll i löpet, men spenarna blir inte rosa eftersom det är speciella "hormoner" som endast finns vid äkta dräktighet. Blir nyfiken…måste hitta var jag läst detta…återkommer =o)

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Upp till toppen
Annons: