Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 1187 ggr
BARFmycat
2/21/12, 10:07 AM

Om du kunde, skulle du BARF:a?

  1. Om du hade kunskapen att BARF:a, och om ditt djur åt det du gav utan problem, skulle du göra det då?

  2. Tycker du att konceptet med BARF är en bra idé, eller motsätter du dig mot det?

  3. Om du i dagsläget skulle vilja BARF:a men inte gör det, vad är det som hindrar dig?

  4. Om det fanns ett färdigt kompletterat foder att köpa som är rått, ungefär som rått blötfoder utan spannmål, skulle du köpa det då till ditt djur?

  5. Har du några övrigs synpunkter eller åsikter på varför BARF inte är vanligare än vad det är idag?

Jag kommer inte att kommentera era svar i tråden (luften är fri), är enbart intresserad av att veta hur den allmänna uppfattningen är. Jag håller på med ett projekt nu och era svar skulle vara mycket värdefulla för mig!
Svarar naturligtvis på frågor om ni vill, antingen här eller i PM.

Hälsningar Sarah Siverman, fd. sajtvärd BARF I Fokus
www.BARFmycat.com, kontakt: Sarah@BARFmycat.se
~ Ej längre aktiv på iFokus ~

Annons:
AnnaKarin
2/21/12, 6:57 PM
#1

1. Ja

2. Jättebra tycker jag

3. Dålig kunskap men framförallt för liten frys.

4. Jag ger hundarna Vom og Hundemat och hoppas att ryktet om att de ska komma med en kattmat snart stämmer. Här dyker katten ner i hundmaten så fort hon hinner när jag portionerar ut åt hundarna så det blir en rejäl klick till henne också.

5. Jag tror att djurägare i allmänhet tycker att det låter krångligt med BARF och att många litar på fodertillverkarna mer än på sitt eget sunda förnuft.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Upp till toppen
Annons: