Annons:
Etikettkattungar
Läst 3223 ggr
Guzinitsa
4/9/12, 8:14 PM

Miss World's kattungekull har anlänt!!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ÄNTLIGEN!!! Skrattande

Även en dräktighet måste ju någon gång ta slut, och i onsdags började det synas att något var på gång. Guzie är ju inte helt tyst annars heller, men nu vart hon snacksalig och sällskapssjuk…

Efter en sömnlös natt drog hon igång kl 8 på morgonen, och halv tolv hade alla fyra kommit! Miss World's Benidorm, Brooklyn, Baños, och Beijing.

Vi är så glada över våra pojkar (intressant att vi bara får pojkar av henne…) och nu hänger vi mest hela tiden vid bolådan så man får njuta av harmonin.

Färgbestämningen tänker vi svettas över lite senare, men det känns som om de är silver allihop, med ett möjligt frågetecken för Baños som är mörkare än de andra.

Vackra är de!!!

Annons:
CallaMej
4/9/12, 8:23 PM
#1

Stort GRATTIS!

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

Palombiens
4/9/12, 8:42 PM
#2

Grattis!

Kikirikis
4/9/12, 9:06 PM
#3

Stort Grattis från Kikirikis Skrattande

Lina-BML
4/9/12, 9:40 PM
#4

Grattis till fyra underbara småttingar! Kyss

AnnaKarin
4/10/12, 9:18 AM
#5

Grattis!! Ser fram emot att få följa de små.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
KiZnic
4/12/12, 10:13 AM
#7

Så fina pojkar, hade så gärna velat ha en liten pojke till min Thor här hemma. Ser fram emot fler bilder :)

Guzinitsa
4/12/12, 7:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Här sitter man bredvid bolådan och bara smälter…. Flört

Allt ungarna gör är ju antingen näpet, charmigt eller urgulligt… men jag fastnade ändå lite extra för den här varianten. Det här med mat är ju viktigt, så för säkerhets skull kan man ju sugträna när man sover också. Ack, ljuvliga drömmar!! Han var så söt när tungan for fram och tillbaks att jag är ledsen för att jag inte tänkte på att filma det. Men snitsen syns ju på foto också, så det är bara att titta och le… Skrattande

Lina-BML
4/15/12, 6:18 AM
#9

OMG vilken underbar bild! KyssSkrattande

AnnaKarin
4/15/12, 9:02 AM
#10

Syskonkärlek

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Guzinitsa
4/18/12, 10:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Inte kan man tro att pappa-rollen är så ny för Saisi… han klarar både blöjbyten och nattande av småbarnen med den äran!! Glad

Visst är det en härlig harmoni i den här bilden? Det till och med luktar frid…

(Fler bilder dyker upp med jämna mellanrum på www.guzie.se)

Kikirikis
4/28/12, 10:00 AM
#12

Så rara bilder. Nu vill vi se flera Skrattande.

/Monica

Guzinitsa
4/28/12, 6:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Märkligt att man aldrig blir mätt på kattungebilder… Glad

Fotar dem mest hela tiden och blir alltid lika förvånad över det stora antalet suddiga varelser som jag inte visste fanns hemma hos oss! Skrattande

Men här kommer några närbilder, där de faktiskt höll sig hyfsat still. Tre veckor har de hunnit bli - otroligt vackra!!

Fört ut är Benidorm - en kille som gärna kommenterar det han upplever här i livet….

Annons:
Guzinitsa
4/28/12, 6:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

… och här kommer brorsan, Beijing. Lite filosofisk till sin läggning, men har inga som helst problem med att slåss för sin spene!!! Cool

Guzinitsa
4/28/12, 6:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

… näste fotomodell ut är Brooklyn. Han är den ljusaste i gruppen, är nyfiken på alla händer som dyker upp i lådan och mycket tacksam för kel Kyss Misstänker att det är därför han följer händerna så intresserat - kanske kommer de klappa honom?!

Guzinitsa
4/28/12, 6:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

…coh till sist grabben som mitt hjärta klappar lite extra för. Baños, vilken kille!

Han är mörkast i gruppen, men har nog ljusast hjärta Skrattande De andra får fajtas hur mycket de vill om spenarna, han väntar och tar över i lugn och ro när de andra somnat ifrån tallriken. Varför ska man bråka när man inte behöver?Oskyldig

Baños är den som snabbast (just nu) lystrar till tal och lockrop, och när man klappar honom börjar han spinna så där härligt kattunge-knackigt!

Alla grabbarna har fått sin egen länk på hemsidan, där kan man följa dem individuelllt  - välkomna! (www.guzie.se - B-kullens flik)

Ska försöka slänga in någon bild mellan varven här också….

/ Sandra o gänget

tarko
4/28/12, 8:39 PM
#17

vilka små charmtroll:)!

AnnaKarin
4/28/12, 10:57 PM
#18

Jättesöta hela bunten men förstår att du fastnat för den sista, vilken goding!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Lina-BML
4/29/12, 7:20 AM
#19

Så supersöta! Och vilka fina bilder på brorsorna. Jag förstår att det måste vara klurigt att fota dem… men dessa var som sagt jättefina!

Kikirikis
4/30/12, 6:09 PM
#20

Tack Sandra och Gänget!

Har väntat på få se sådana här bilder på killarna. Visst är det lustigt att man inte får nog av att titta. Kan se på snarlika bilder hur länge som helst. För motivet hinner inte ändra så mycket på några timmar/dagar. Jag fotar våra ungar varje dag när vi har kull och tycker det är lika roligt titta på fotona varje gång.

Brooklyn, föll jag för den här gången, få se vad det blir nästa gång Skrattande.

Monica & co

Annons:
Lynxkissen
5/1/12, 5:01 PM
Guzinitsa
5/11/12, 10:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Det är ju som redan konstaterats inte helt lätt, det här med bilder….Rynkar på näsan

Och nu kan man lugnt säga att det blir svårare ju mer spring de får i benen…. De flesta av de fantastiska poser pojkarna hade när jag tryckte på utlösaren slutar bara i vitt sudd. Men någon här och där lyckas ju ändå förmedla att våra små grabbar håller på att utveckla både motorik och bus…

Eller vad säger ni om Baños bollkänsla? Skrattande

Guzinitsa
5/11/12, 10:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

….eller Benidorms blixtsnabba reaktion på en inbillad och fruktansvärd fiende? Skrattande Roligt har man ju här hemma, även om porträttbilderna blir saboterade av modellerna!!!

/ Sandra www.guzie.se

AnnaKarin
5/11/12, 10:35 PM
#24

De är för härliga!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

tarko
5/11/12, 11:27 PM
#25

hjälp vad söta dom är:)!

Guzinitsa
5/15/12, 2:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Nu har vi uppdaterat galleriet lite… Här kommer dagsfärska foton på alla fyra!

Njut! Skrattande

Vi börjar med Benidorm…

Guzinitsa
5/15/12, 2:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

… och här kommer underbare Baños

Annons:
Guzinitsa
5/15/12, 2:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

… tätt följd av pojken som fullständigt stjäl mitt hjärta - Brooklyn:

Kyss

Guzinitsa
5/15/12, 2:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

… och Beijing, söt som en karamell, med en nderbar förkärlek för att somna ihopkurad på dina nyckelben… Glad

Vi har det ganska bra här hemma!!! Flört

Kikirikis
5/15/12, 5:49 PM
#30

Härligt, tack för vi får se dem!

Otroligt vad tiden går, snart är de inte bebisar längre.

Vad är det för färger på de små?

Hälsningar från Kikirikis

AnnaKarin
5/15/12, 7:58 PM
#31

Åh vad söta de är.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

garnyra
5/15/12, 10:07 PM
#32

Helt förtjusande!

Men hur gör man när dom ska flytta hemifrån?

Sätter sig i ett hörn och fäller krokodiltårar?

Eller pustar man ut och inväntar lugnet?

Guzinitsa
5/17/12, 10:31 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#33

#30 Tja Monica, vad svarar man på det? Inte en susning om färgerna i nuläget blir väl den ärligaste varianten….Skäms Brun/Choklad/Blå är väl det vi funderar över. Är lite osäker på efter hur många veckor man kan betrakta trampdynorna som "färdiga", är det någon av er som har en tumregel? Som det är nu anar man en rosa/lila ton under det bruna, men brunt är det ju definitivt. Hur rosa/brunt ska det vara, månntro?

Jaja, man har några veckor på sig att svettas över saken!!Tungan ute

#32 Mmm, det blir nog lite snyftigt den här gången, jag hukar mig redan. Förra året längtade vi ju efter vår egen kattunge, men den här gången blir det bara avsked. Flera är redan tingade, och det känns lite konstigt att man går mot ett farväl. Skönt att vi har halva tiden kvar!

/ Sandra www.guzie.se

Det är ju inte alltid de busar omkring och gör en yr i huvudet… ibland sover de så här sött:

Upp till toppen
Annons: