Annons:
Etikettkattungar
Läst 4026 ggr
KiZnic
2012-04-12 07:33

Burmilla kattunge

Jag har sökt och sökt men det är svårt att hitta en uppfödare som uppdaterar ofta eller någon som har en kull på gång. Jag har sen drygt två år tillbaka en burmilla som heter Thor och vi bor i skåne. Jag träffade Thor för första gången på en utställning och efter det var jag såld. Först skulle han åkt till England sen Stockholm men ödet gjorde så han landade i min familj. Han är den mest keligaste och med pratgladaste hannen, han är så enkel och snäll. Jag älskar verkligen rasen och jag börjar allt mer och mer vilja ha en till. Även Thor hade velar få en kompis.

Nu hoppas jag att jag har hittat rätt och ni kanske vet någon uppfödare som har kattungar på gång eller redan fått, Flört

Annons:
AnnaKarin
2012-04-12 08:20
#1

Miss World´s har kattungekull nu. Guzinitsa här på Burmilla iFokus.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

KiZnic
2012-04-12 10:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Tack för info. riktigt fina pojkar :) måste visa bild på min fina pojk.

Guzinitsa
2012-04-12 10:44
#3

Vilken snygging!! Fast hur skulle han kunna vara annat när han är en Burmilla? Skrattande

Du är välkommen att följa våra grabbars utveckling, kanske någon av dem kan bli gott sällskap!?

Annars tror jag att Barbro Helmer (i Helsingborg) har leveransklara kattungar kvar. Hon har tyvärr ingen hemsida (men jag bråkar på henne, så någon gång kanske den kommer igång igen…) men du kan skriva till henne på baheras@telia.com

Lycka till!!

Mvh Sandra

CallaMej
2012-04-17 09:59
#4

…och jag ska para min Vera i juni är det tänkt - om du inte har bråttom ;) Bor strax norr om Göteborg. Som sagt så har ju Barbro lite Golden Burmillakattungar om det är av intresse =)

Se www.callamej.se

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

KiZnic
2012-06-25 08:59
#5

Inga pojk Burmillor och snart flyttar vi troligen till hus och Thor vill ha en vän Flört

Guzinitsa
2012-06-26 16:28
#6

Hej!

Håll ögonen på callamej.se - där planeras kull till vintern.

Lycka till!

MVh Sandra / www.guzie.se

Annons:
KiZnic
2012-06-27 07:32
#7

Tack Sandra!

Får maila henne och hoppas på att de kommer en pojk, vi fastnade totalt för Brooklyn hos er synd det inte var en pojk bara. I huset ska vi bygga inhägnad plats utomhus för katterna så nu vill vi fylla upp den också :)

Upp till toppen
Annons: