Annons:
Etikettot
Läst 2207 ggr
AnnaKarin
2012-07-04 09:09

Tack för oss!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu kommer sidan snart att försvinna så Gloria och jag tackar för oss och önskar er alla lycka till med era millor!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annons:
tarko
2012-07-04 09:56
#1

ett stort tack till anna-karin och alla andra som har postat här - jag har lärt mig väldigt mkt om rasen genom att läsa era inlägg:)!

Guzinitsa
2012-07-04 18:57
#2

VA?!Förvånad

Vad är det som händer? Varför då?

Det här var den absolut bästa sajten när jag letade upplysningar en gång i världen, är övertygad om att många andra tycker samma sak….

Känns som en sorglig tanke att den skulle försvinna! Gråter

Är det öppet för förhandling?

/ Sandra

AnnaKarin
2012-07-04 20:21
#3

#2 Jag skickade ut ett massmeddelande till alla medlemmar för några veckor sedan och frågade om någon ville ta över. Tre personer svarade på meddelandet men ingen var intresserad av att ta över. Själv har jag slut på idéer och det är väldigt tungrott att driva en sida själv så nu säger jag tack och adjö. iFokus lägger ner sidan vilken dag som helst.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Lina-BML
2012-07-04 21:46
#4

Jättetack för tiden du orkat driva siten!

Kustens
2012-07-04 21:58
#5

Tack Anna-Karin för allt jobb du lagt ner! Kram!!

Guzinitsa
2012-07-05 08:56
#6

Instämmer - tusen tack!

Men helt har jag inte gett upp…. Har inte sett/fått ditt meddelande, annars hade jag luftat mina funderingar tidigare.

Förstår att det känns tungt att vara innovativ hela tiden, speciellt som våra andras inlägg kommer mer i vågor… Flört och därmed inte är så pålitliga. Men måste man uppdatera hela tiden? Kan man inte nöja sig med att göra något ibland när det kommer ett uppslag, och däremellan får det stå stilla?

Värdet av sidan ligger ju inte bara i levande diskussioner i realtid, utan även i alla inlägg som skrivits tidigare - speciellt om färg och genetik, där kan man lära sig mycket.

Kan du inte låta sidan plaska vidare lite stillsamt av sig själv? Snälla? Gråter

/ Sandra

Annons:
MonicaLagerquist
2012-08-17 08:13
#7

#6 Håller med.Kikar in här lite nu och då för att kolla på vackra millor.

Stolt ägare till fem La permer

AnnaKarin
2012-08-17 23:08
#8

Jag har inga rättigheter till den här sidan längre, vet faktiskt inte varför den inte plockats bort.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Guzinitsa
2012-08-31 16:51
#9

Vad trevligt att det finns lite barmhärtighet även i datavärlden!!! Vi är glada för att det går att komma åt allt som redan skrivits!! Flört

Upp till toppen
Annons: